Робота СЦ м. Хмельницького
Звертаюся до вищого керівництва компанії "Технопростір"!
Чому не контролюється робота працівників сервісного центру, який знаходиться по Прибузкій?
Був зданий телефон по гарантії зі скаргою:"швидкий розряд АКБ". Мало того, що було порушено статі 8 та 9 Закону про захист прав споживачів- смартфон ремонтувався майже місяць. Згоду про додатковий термін ремонту, де описано у статті 8 Закону, я не давав ні у якій формі.
По-друге, АКБ був поставлено непрофесійно: всередині корпусу вона "гуляє по корпусу", відчувається, що не зафіксовано її.
По-третє, проблема залишилась- і це проблема не програмна, а сама аппаратна. АКБ розряжається дуже швидко.
По-четверте, факт є фактом- працівники СЦ не перевіряють відремонтовану ними продукцію, тобто працюють на "авось".
Застерігаю всіх, хто планує здавати туди на ремонт: подумайте тричі, ніж здійснювати такі дії.
І до речі, я не конкурент СЦ, я звичайний покупець. І не троль, як модно зараз писати.
Re: Робота СЦ м. Хмельницького
Цитата:
вертаюся до вищого керівництва компанії "Технопростір"!
Звертатись потрібно не сюди, а в спілку захисту прав споживачів. Керівництво добре знає як функціонує СЦ))
Re: Робота СЦ м. Хмельницького
Цитата:
Сообщение от John.USA
Отменить связь
Звертатись потрібно не сюди, а в спілку захисту прав споживачів. Керівництво добре знає як функціонує СЦ))
Цікава відповідь. Добре знає, і нічого не робить? Я написав це, як попередження для всіх, щоб люди не звертались в даний СЦ. Я вже звернувся в спілку споживачів.
Re: Робота СЦ м. Хмельницького
Цитата:
Цікава відповідь. Добре знає, і нічого не робить?
А хто ж по Вашому організовує і керує роботою СЦ? І вони не все ремонтують самі, щось відправлюять вище по вертикалі (де купували). Це Україна, тут кругом так) Привикайте)
Re: Робота СЦ м. Хмельницького
Цитата:
Сообщение от John.USA
Отменить связь
А хто ж по Вашому організовує і керує роботою СЦ? І вони не все ремонтують самі, щось відправлюять вище по вертикалі (де купували). Це Україна, тут кругом так) Привикайте)
Клієнту начхати, що СЦ десь там комусь щось відправляє. Ви ніби вчора народились і не знаєте всієї специфіки роботи сервісних центрів та відчувається, що дуже необізнані із законами.Краще нічого не пишіть, не захищайте, адже бачу, що Ви і працюєте в цьому СЦ.
Re: Робота СЦ м. Хмельницького
Надайте, будь ласка, в ЛС номер сервісної квитанції, або ПІБ на яке відбувався прийом на гарантійний ремонт для перевірки.
Можливість збільшення терміну гарантійного ремонту передбачена у сервісній квитанції, хоча, звичайно від цього можна відмовитися, відповідно до законодавства. Звичайно, якщо мова йде про кінцевого споживача, а не гуртового чи корпоративного клієнта з якими співпраця відбувається на договірних умовах.
Це викликано і логістичним фактором, і тим що гарантійний ремонт в залежності від бренду/виробника, виконує не безпосередньо компанія Технопростір чи її Сервісний центр, а постачальник товару. Така гарантійна політика існує і у інших продавців техніки. Якщо є підстави вважати, що ремонт виконаний неякісно, або є інші несправності які необхідно вирішити - передайте, будь ласка, пристрій повторно на ремонт. Все буде враховано та проконтрольовано. Додатково, на термін перебування пристрою у ремонті, продовжується термін гарантії.
Приносимо вибаченння за незручності.