vik,
А по гарантии есть выбор сервиса? Куда с магазина пошлют, туда и поедет...
vik,
А по гарантии есть выбор сервиса? Куда с магазина пошлют, туда и поедет...
А по гарантії нема чого ходити по СЦ, здаєш туда де купував і всі питання до них. Якщо відмовляються просиш відповідь в письмовому вигляді (скоріш всього тоді вони примуть або взагалі відкажуть), далі 2 варіанти, якщо знаєш трішки закони пишеш їм лист і відправляєш листом з підтвердженням про доставку, або їдеш в комітет по правам споживачів.
vik,
Так вот именно. Где уверенность, что авторизованным СЦ не окажется такая хатка с клопами и парочкой напичканных спазмолитиками товарищей с дрожащими руками?
Коли ти здаєш по гарантії тебе не повинно хвилювати де будуть ремонтувати товар. При прийому з ремонту провіряєш його маєш право вимагати щоб при тобі товар вскрили і ти подивився на сліди ремонту, якщо це нормальний СЦ то слідів майже не повинно бути, якщо ні то буде куча перемичок напаяного олова і т.д.
ShUmMy (12.04.2011)
У виробника спитайте де в нього є сервіс-центри (майже всі відомі марки мають в нас свої сервіси), а коли магазин сам займається ремонтом то доказує лише те що товар завезено не легально (наприклад куплений мною ноут в технопросторі належить Російскій федерації)
А якщо нема сервісу то можливо краще взяти товар для якого у нас є сервіс з людьми які розбираються в ремонті не на СЕРЕДНЬОМУ рівні
Последний раз редактировалось vik; 12.04.2011 в 10:07.
Коли дуже захоч то знайдеш що пред’явити. Якщо товар дорогий може замовити незалежну експертизу, якщо ремонт дійсно неякісний можеш вимагати заміну товару.
ти сам вибираєш що хоч, чи заміну чи ремонт і ні в якому разі не повинен йти на поводку у продавця.Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару
неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного
строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені
законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
А краще прочитай статтю 10 закону України "Про захист прав споживачів". Там все ясно розписано. І запомни в першу чергу ти вибираєш яке має бути відшкодування
Последний раз редактировалось vik; 12.04.2011 в 10:30.
Правильно,
выполнено. О качестве ремонта ничего не сказано.2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)