Spoiler
Я:
Шановний (нік Siroga),
прошу негайно звязатися зі мною, або підійти на сервісний центр де Ви продавали свій Бу ноут, для зясування обставин продажу та ціни товару.
Дуже надіюсь на Вашу порядність.
2011/3/23 (нік Siroga):
В зв’язку з тим що вже прошло майже місяць (щоб звернулись до 2 тижнів (таке в нас законодавство) яб до Вас прийшов і віддав гроші), а також при покупці ви його при мені вскривали і дивились (до того щей в СЦ), які можуть бути притензії.
Прошу писати лише Email !!!
Я:
Сергій я немаю часу з Вами переписуватись по емейл, підійдіть коли буде можливість і ми з Вами переговоримо.
Законодавство тут ні при чомиу
2011/3/23 (нік Siroga)
Чому так пізно звернулись, за місяць з ним можна було зробити все що завгодно.
Про законодавство я сказав лише для того що навіть на нові товари є лише 2 тижні
Я:
Сергій, Ви написали що неробочий інвертор.
Я його віддав на тест - так він неробочий, згоріла первинна обмотка.
В той самий день було замовлено новий. У звязку з відсутністю його на Україні він домене приїхав 17.03.2011 року.
При встановленні його на ноутбук, виявилось що основна причина не в ньому, а в так званій старт-стоп мікросхемі (в народі називають "мультик"), або що ще гірше проблема в південному мості.
На рахунок що ми його розбирали, тут Ви мене розсмішили... причина несправності кнопки включення виключення була ізза шлейфа, який став не пригодним у звязку з трьома перебитими місцями на шлейфі, які просто так появитись не могли. По словах спеціалістів цей ноутбук вже розбирали разів 10-20, і тому той шлейф не витримав. Я вже неговорю про покоцану клавіатуру яку я Вам одразу показав коли розбирали, таке враження ніби її знімав якись варвар викруткою.
З Вами я хочу зустрітись і подивитись Вам в очі, і це все показати. А потім можливо з Вами домовимось про більш реальну ціну за ці запчастини.
2011/3/23 (нік Siroga)
Я писав те що мені сказали в СЦ "ЧІП", після того як в мене потухла підсвіта. Крім них ніхто його не робирав. А про те що інверторів не було в Україні Ви мене розсмішили. Щоб я не займався замовленням комплектуючих тоб ще повірив.
А на що Ви дивились коли купляли?
Все мене я поїхав, відпишу пізніше
Я:
В Україні їх і зара нема, знайдіть мені фірму і дайте телефон.
Я Знайшов новий інвентор в Нетішині, івипадково, так як в людини теж був такий ноут, і він думав що то інвертор, а виявилась така сама ситуація як у Вас.
Я дивився чи все решта працює. А Ви написали "Нужна замена инвертора подсветки, а так все рабочее"
Я Вам просто повірив, а Ви цим і скористались.
Ноутбук Я не собі брав а свому молодшому брату для навчання.
Будьте порядними. Приїдіть і ми домовимось про реальну ціну цього ноутбука.
Хмельницький - місто маленьке.
2011/3/23 (нік Siroga)
Я написав слова Сервіс центра. Я що шаман щоб самому визначити що з ним, і Ви також його дивились в СЦ
і яка Ваша реальна ціна?
Я:
максимум 1000
якщо не згідні, розбиремо його на всі комплектуючі і порахуємо разом
2011/3/23 (нік Siroga)
розсмішили. На рахунок інвертора можете звернутись в той самий ЧІП я їм за 3-4 дні привезу новий
Я:
чіп- нема, питали
діло тут не інверторі, а в порядності, якої, я так бачу нема(
шкода, що Ви такий
2011/3/23 (нік Siroga)
порядність була, щоб Ви не через такий великий термін звернулись
Я:
якщо можете його дорожче продати, то поверніть кошти і забирайте ноут, він так само працює як ви приносили
2011/3/23 (нік Siroga)
Яж незнаю що Ви з ним цілий місяць робили
Я:
термін тут нормальний, а був би коротшим якщо б одразу сказали правду. а то написали одне а на самому ділі інше
з ним нічого, він чеккав інвентора, прийдете при Вас його так само включимо і Ви зможете так само його перевірити, тим більше що миСЦ а на Приватне лице, і нікуди ховатись не збираємось
2011/3/23 (нік Siroga)
в тому і діло, що СЦ якщо Ви кажете що він в такому стані, то куда Ваш СЦ зразу дивився. Яж не забороняв його перевіряти, в тому числі вскривати
Я:
перевірити вище згадану поломку можливо було тільки з робочим інвертором, якого в нас небуло