Ну как по мне в чём-то он и прав, за мес можно и самому ноут сломать, а так как проходили осмотр в СЦ я думаю к ним уже больше вопросов нужно, куда они смотрели и говорили вам результат.
На привеликий жаль все ж таки в нас хватає непорядних людей.
Приведу особистий приклад, для того щоб люди знали що таке є і знали цих людей.
Я, побачивши пост , фото:
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.], 28.02.2011 подзвонив по телефону(який після купівлі зник з обяви) цій людині під ніком "siroga", та домовився про те що я його купую.
Цей ноутбук хотів купити брату для навчання, все що мені потрібно було щоб він був робочий.
Як видно з посту, по словам продавця "Нужна замена инвертора подсветки, а так все рабочее", я відповідно зрозумів що проблема в інверторі, так як це досить розповсюджена запчастина, великої важкості її достати не було.
При зустрічі на СЦ Технопростір, ми його разом включили та виявили, що дійсно підсвітки нема. Розібравши обшиску екрану були видні сліди перегорівшої обмотки на інверторі.
За словами продавця він замінив шлейф монітора, а інвертор незахотів, бо він купив новий ноутбук. Ноутбук вмикався з сенсорної панелі.
Ціна питання склала 1750 грн.
Без всяких підозр Я його купив.
При більш детальному огляді було виявлено що ноутбук розбирався не раз, вірніше раз 10-20, так як шлейф(kotl e220709 awm 20798) який йшов до кнопки пуску був переломаний в трьох місцях. За словами експертів такого він 1-2 раз розбирання статися не могло.
Як виявилось, знайти інвертор YNV-C02, 6001709L-E виявилось не так легко. Було обзвоненні всі великі сервісні центри Мікросистема, Чіп, тощо., а також Облазивши інет була знайдена українська контора.
Знайшовчи в неті фірму яка займається запчастинами до ноута, в них цього інверторав наявності нема, вони їх очікують. Я зробив замовлення(аж до сьогодні їх там до цих пір нема, так як мені ніхто не подзвонив).
Випадково 16.03.2011 я знайшов на форумі, що в нетішині приватне лице продає такий новий інвертор, так як він його помилково купив(в нього виявилась така сама проблема як з моїм ноутом).
Будучи в Нетішині 17.03.2011 я зустрівся з цією людиною та купив новий інвертор.
Того ж дня виявляється, що основна поломка делеко не в інверторі, а в так званій старт-стоп мікросхемі (в народі називають "мультик"), або що ще гірше проблема в південному мості.
При спробі поговорити з продавцем ноутбука по мобільному (18.03.2011), він впевненно не брав трубки, поки я не подзвонив з чужих номерів. При співбесіді продавець придумував будьякі причини щоб не зустрітись і не поговорити на рахунок цього ноутбука.
Після обіцянки що все таки він на днях зайде, я чекав до 23.03.2011 - періодично передзвонюючи.
Цього ж числа проавець ноутбука впевненно не брав трубки з будь-якого номера.
Знайшовчи дані цього користувача, я відправив йому листа через емейл, відповіть прийшла одразу.
Кому цікаво,наша переписка за 23.03.2011 нижче
Spoiler
Я:
Шановний (нік Siroga),
прошу негайно звязатися зі мною, або підійти на сервісний центр де Ви продавали свій Бу ноут, для зясування обставин продажу та ціни товару.
Дуже надіюсь на Вашу порядність.
2011/3/23 (нік Siroga):
В зв’язку з тим що вже прошло майже місяць (щоб звернулись до 2 тижнів (таке в нас законодавство) яб до Вас прийшов і віддав гроші), а також при покупці ви його при мені вскривали і дивились (до того щей в СЦ), які можуть бути притензії.
Прошу писати лише Email !!!
Я:
Сергій я немаю часу з Вами переписуватись по емейл, підійдіть коли буде можливість і ми з Вами переговоримо.
Законодавство тут ні при чомиу
2011/3/23 (нік Siroga)
Чому так пізно звернулись, за місяць з ним можна було зробити все що завгодно.
Про законодавство я сказав лише для того що навіть на нові товари є лише 2 тижні
Я:
Сергій, Ви написали що неробочий інвертор.
Я його віддав на тест - так він неробочий, згоріла первинна обмотка.
В той самий день було замовлено новий. У звязку з відсутністю його на Україні він домене приїхав 17.03.2011 року.
При встановленні його на ноутбук, виявилось що основна причина не в ньому, а в так званій старт-стоп мікросхемі (в народі називають "мультик"), або що ще гірше проблема в південному мості.
На рахунок що ми його розбирали, тут Ви мене розсмішили... причина несправності кнопки включення виключення була ізза шлейфа, який став не пригодним у звязку з трьома перебитими місцями на шлейфі, які просто так появитись не могли. По словах спеціалістів цей ноутбук вже розбирали разів 10-20, і тому той шлейф не витримав. Я вже неговорю про покоцану клавіатуру яку я Вам одразу показав коли розбирали, таке враження ніби її знімав якись варвар викруткою.
З Вами я хочу зустрітись і подивитись Вам в очі, і це все показати. А потім можливо з Вами домовимось про більш реальну ціну за ці запчастини.
2011/3/23 (нік Siroga)
Я писав те що мені сказали в СЦ "ЧІП", після того як в мене потухла підсвіта. Крім них ніхто його не робирав. А про те що інверторів не було в Україні Ви мене розсмішили. Щоб я не займався замовленням комплектуючих тоб ще повірив.
А на що Ви дивились коли купляли?
Все мене я поїхав, відпишу пізніше
Я:
В Україні їх і зара нема, знайдіть мені фірму і дайте телефон.
Я Знайшов новий інвентор в Нетішині, івипадково, так як в людини теж був такий ноут, і він думав що то інвертор, а виявилась така сама ситуація як у Вас.
Я дивився чи все решта працює. А Ви написали "Нужна замена инвертора подсветки, а так все рабочее"
Я Вам просто повірив, а Ви цим і скористались.
Ноутбук Я не собі брав а свому молодшому брату для навчання.
Будьте порядними. Приїдіть і ми домовимось про реальну ціну цього ноутбука.
Хмельницький - місто маленьке.
2011/3/23 (нік Siroga)
Я написав слова Сервіс центра. Я що шаман щоб самому визначити що з ним, і Ви також його дивились в СЦ
і яка Ваша реальна ціна?
Я:
максимум 1000
якщо не згідні, розбиремо його на всі комплектуючі і порахуємо разом
2011/3/23 (нік Siroga)
розсмішили. На рахунок інвертора можете звернутись в той самий ЧІП я їм за 3-4 дні привезу новий
Я:
чіп- нема, питали
діло тут не інверторі, а в порядності, якої, я так бачу нема(
шкода, що Ви такий
2011/3/23 (нік Siroga)
порядність була, щоб Ви не через такий великий термін звернулись
Я:
якщо можете його дорожче продати, то поверніть кошти і забирайте ноут, він так само працює як ви приносили
2011/3/23 (нік Siroga)
Яж незнаю що Ви з ним цілий місяць робили
Я:
термін тут нормальний, а був би коротшим якщо б одразу сказали правду. а то написали одне а на самому ділі інше
з ним нічого, він чеккав інвентора, прийдете при Вас його так само включимо і Ви зможете так само його перевірити, тим більше що миСЦ а на Приватне лице, і нікуди ховатись не збираємось
2011/3/23 (нік Siroga)
в тому і діло, що СЦ якщо Ви кажете що він в такому стані, то куда Ваш СЦ зразу дивився. Яж не забороняв його перевіряти, в тому числі вскривати
Я:
перевірити вище згадану поломку можливо було тільки з робочим інвертором, якого в нас небуло
Як видно з переписки - на нормальний конткат дана особа йти відмовляється.
[B]Хай Хмельницький знає своїх "непорядних героїв"
Последний раз редактировалось Godsun; 11.07.2011 в 13:57.
Ну как по мне в чём-то он и прав, за мес можно и самому ноут сломать, а так как проходили осмотр в СЦ я думаю к ним уже больше вопросов нужно, куда они смотрели и говорили вам результат.
Ну, меня бы лично напрягло то, что человек зарегистрировался в тот же день, когда написал объявление о продаже. Но за предупреждение спасибо. Помните, плохих людей больше чем хороших.
Торренты спасают нас от шлака киноиндустрии...
Core i7-2600K@4500Ghz, ASUS P8Z68-V Pro, 2xHynix 9-10-9-24 1333Mhz@1866Mhz, Geforce GTX280.
Детальная и подробная информация, но две недели поисков - очень много времени. Да и стоит ли покупать себе заведомо неисправную вещь, чтобы потом не спать ночами и думать, что с "этим" делать? Другое дело, за свой счет, проводить детальные познания в электронике. Мораль такова, покупая - обговаривайте все вопросы с продавцом (то же касается и покупателей) и идите на контакт. Если товар не продавца, он мог и не знать "особенностей" своего ноутбука (сделаю оговорку - никого не пытаюсь оправдать!), а продал свой товар как ему посоветовали более "опытные" товарищи с другого СЦ. Зная возможности вашего оборудования на СЦ, можна было сразу провести диагностику всего оборудованию, снова же обговорив все вопросы с продавцом, включая разборку, угостив его стаканом горячего пива. А так все получилось, что "дешевый" сыр только в мышеловке, в зависимости от того, кто ее поставил. Разберите ноут на запчасти, делать испытания по ремонту ЮМ - выльется в "копейку.
ShUmMy (24.03.2011)
Покупка б.у. техники всегда несла определённый риск.
И не всегда по вине продавца - ну поди предскажи, как себя поведёт железяка, какой ресурс у неё остался -
потому и цена на бэушку значительно ниже - ну должна быть, по-честному.
Я больше семи лет занимаюсь ремонтами техники - и не рискую брать б.у. или полурабочий аппарат.
Ну а если взял - все претензии к себе самому.
Так что, палка, как и ожидалось, получилась с двумя концами ...
Будьте осмотрительны и осторожны в подобных решениях,
ибо потом вы никому ничего не докажете ...
ShUmMy (24.03.2011)
Да, к тому же, тут не может действовать закон о возврате в течении 14 дней. Вы покупаете с рук, да ещё и б/у. К тому же всякое может быть. Из личного опыта. Сгорел у знакомого блок питания. У меня валялся не нужный но рабочий, т.к. как раз тогда на днях сделал апгрейд. Прихожу, подключаю свой, жму на кнопочку павер - искры и дым из блока . Купили новый блок питания - заработал. Что это было, никто не знает. Мать проверили, всё отлично.
А если бы я так продал незнакомому человеку? Чья вина? Мать рабочая, и человек это знает. Блок питания тоже рабочий, т.к. дня 2 назад только снят. Вот так вот.
Торренты спасают нас от шлака киноиндустрии...
Core i7-2600K@4500Ghz, ASUS P8Z68-V Pro, 2xHynix 9-10-9-24 1333Mhz@1866Mhz, Geforce GTX280.
ShUmMy (24.03.2011)
Да уж, первый раз всегда бывает. Поздравляю, вы в клубе обманутых вкладчиков! Чесно - я сразу увидев это объявление, про себя подумал, что не в инверторе там дело. Слишком уж все явно. Да и со стороны продавца чисто - он продал Вам неисправный ноут, вы об этом знали и все равно купили. А то что еще при нем и разобрали - так это вообще ему бонус - на аукро такие толкают без зазрения совести и никому не дают проверять.
Абсолютно согласен.
Другое дело если бы он сказал, что там все исправно, а оказалось наоборот....
Сколько я толкнул абсолютно рабочих Б/У телефонов, которые потом через пару дней переставали работать.... Но у меня всегда есть что сказать такому криворукому покупателю
Последний раз редактировалось ShUmMy; 24.03.2011 в 11:48.
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Як я вже писав, щоб перевірити дану поломку, потрібен був робочий інвертор, якого в Хмельницькому не було.
З чого Ви взяли що місяць??? 28 лютого - куплений, 17 числа виявлено серйозний дефект, тобто пройшло 17 днів
Навіщо стирати телефон в день продажу ноутбука?
Чому Продавець боїться прийти в сервісний центр і поговорити вживу?
У нас с oleg_practic, в сервисе при приемке в квитанции всегда было написано: "Неисправность со слов клиента: ....". И если клиент говорил что "его неслышно", то не всегда, или почти никогда это не значит, что надо менять микрофон, а возможно даже сигнальный процессор, или контроллер питания. Клиент не обязан знать что имеенно неисправно в его аппарате, он обязан точно описать симптомы. это совсем не оправдание вашего обидчика, просто жизненное наблюдение.
Тут мораль такова: к таким объявлениям надо относиться осторожно. И все делать на свой страх и риск.
Вот кстати [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Раз есть его адрес, то чт мешает поехать поговорить по душам?
Последний раз редактировалось ShUmMy; 24.03.2011 в 12:06.
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)