vik,
А по гарантии есть выбор сервиса? Куда с магазина пошлют, туда и поедет...
Вид для печати
vik,
А по гарантии есть выбор сервиса? Куда с магазина пошлют, туда и поедет...
А по гарантії нема чого ходити по СЦ, здаєш туда де купував і всі питання до них. Якщо відмовляються просиш відповідь в письмовому вигляді (скоріш всього тоді вони примуть або взагалі відкажуть), далі 2 варіанти, якщо знаєш трішки закони пишеш їм лист і відправляєш листом з підтвердженням про доставку, або їдеш в комітет по правам споживачів.
Цитата:
Сообщение от Sanja Отменить связь
vik,
Так вот именно. Где уверенность, что авторизованным СЦ не окажется такая хатка с клопами и парочкой напичканных спазмолитиками товарищей с дрожащими руками?
Коли ти здаєш по гарантії тебе не повинно хвилювати де будуть ремонтувати товар. При прийому з ремонту провіряєш його маєш право вимагати щоб при тобі товар вскрили і ти подивився на сліди ремонту, якщо це нормальний СЦ то слідів майже не повинно бути, якщо ні то буде куча перемичок напаяного олова і т.д.
Цитата:
Сообщение от Sanja Отменить связь
Хе-хе-хе. Как найдете - напишите тут, чтоб все знали. Где у нас надежный и сертифицированный сервис.Цитата:
Сообщение от vik Отменить связь
У виробника спитайте де в нього є сервіс-центри (майже всі відомі марки мають в нас свої сервіси), а коли магазин сам займається ремонтом то доказує лише те що товар завезено не легально (наприклад куплений мною ноут в технопросторі належить Російскій федерації)Цитата:
Сообщение от HelloKitty Отменить связь
А якщо нема сервісу то можливо краще взяти товар для якого у нас є сервіс з людьми які розбираються в ремонті не на СЕРЕДНЬОМУ рівні
Ну и что? Пришёл аппарат ко мне с килограммом лишнего припоя и флюса, что я им предъявлю? Работает, а остатки спишут на тех.процесс ремонта...Цитата:
Сообщение от vik Отменить связь
Коли дуже захоч то знайдеш що пред’явити. Якщо товар дорогий може замовити незалежну експертизу, якщо ремонт дійсно неякісний можеш вимагати заміну товару.Цитата:
Сообщение от Sanja Отменить связь
ти сам вибираєш що хоч, чи заміну чи ремонт і ні в якому разі не повинен йти на поводку у продавця.Цитата:
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару
неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного
строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені
законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку
істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця,
виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за
необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у
строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових
для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати
від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар
грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на
аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
А краще прочитай статтю 10 закону України "Про захист прав споживачів". Там все ясно розписано. І запомни в першу чергу ти вибираєш яке має бути відшкодування
Правильно,
выполнено. О качестве ремонта ничего не сказано.Цитата:
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
Почитай 10 статтю там про ремонт розписаноЦитата:
Сообщение от Sanja Отменить связь