Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Покупать подобный хлам можно только по цене хлама.
По цене запчастей, если культурно.
А Вы сами позволили навешать Вам рассказов на уши,
и добровольно согласились эти рассказы оплатить указанной суммой.
Одно утешает - деньги потерять, значит ничего не потерять !
За сравнительно не гигантскую сумму Вы купили НЕВОЗМОЖНОЕ - ОПЫТ !
А его, говорят, не купишь.
Так что держитесь, будем мудрее.
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Godsun, Та зрозуміло що людина розраховувала спихнути ноутбук так що б потом його ненайти! думаю що він знав на 100% про ту поломку і знав що її не так просто виявити! тому і рішив побистрому спихнути свій товар що б самому зним не паритись! а тепер "як б зробила більша половина людей" каже "шо я не пріділах-сам розбирайся" :))
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Если посмотреть по цене, он продан примерно по цене только исправных комплектующих, CPU -160 -200, монитор - 650-800, HDD - 150-200, видеокарта - 200-250, DVD - 120-150, DDR - придумаете цену, может корпус заберут. Так что не все потеряно.
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Цитата:
Сообщение от ShUmMy
Отменить связь
Раз есть его адрес, то чт мешает поехать поговорить по душам?
Якщо б я хотів поговорити "по душам", я б тут не писав. Так з моєї сторони провина є одна - ПОСПІШИВ.
Я цей пост написав тільки для того щоб люди не робили моїх помилок, і відповідно ставились до данного продавця.
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Цитата:
Сообщение от allex
Отменить связь
Если посмотреть по цене, он продан примерно по цене только исправных комплектующих, CPU -160 -200, монитор - 650-800, HDD - 150-200, видеокарта - 200-250, DVD - 120-150, DDR - придумаете цену, может корпус заберут. Так что не все потеряно.
Дякую! Якщо матимеш клієнта на щось пиши. будемо його перепродавати по запчастинам(ще спробою міст прогріти)
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
вот у меня встречный вопрос, вы говорите про главную поломку вы могли узнать только поставив рабочий инвертор, а откуда хозяин мог знать про вторую неисправность если у него он старый нерабочий? Я не в коем случае его не защищаю, есть бок хотя б встретиться поговорить обсудить, но говорить, что он знал, но прикрыл ...
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Godsun, Так коли купуєш б/у техніку, робиш це на свій страх і ризик. І про яку гарантію може йти мова, коли береш ПОЛОМАНУ техніку, якщо навіть придбавши нову у магазині з гарантією, вона через місяць ламається, її два місяці ремонтують, а через місяць вона знову ламається. При звернені в магазин на рахунок заміни товару тобі кажуть "Ми не приділах, йди у сервісний центр!!!"
Це по вашому справедливо чи порядно?
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Вспомнился момент из х/ф "Спи*дили", когда циган продавал вагончик на колёсах. А вооще история печальная, чисто по человечески я на стороне покупателя. Хз смогли бы я спокойно спать если бы мне покупатель также писал, конкретно не только притензии, а пропозицию встретиться и решить вопрос по человечески. Одно дело продавец не знал да о реальной ситуации с ноутом, другое дело когда ему покупатель написал что к чему и жаба начинает давить встреться и отдать всё-таки часть денег.
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Отменить связь да, точно эта ситуация :).
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Цитата:
Сообщение от un4given
Отменить связь
Godsun, Так коли купуєш б/у техніку, робиш це на свій страх і ризик. І про яку гарантію може йти мова, коли береш ПОЛОМАНУ техніку, якщо навіть придбавши нову у магазині з гарантією, вона через місяць ламається, її два місяці ремонтують, а через місяць вона знову ламається. При звернені в магазин на рахунок заміни товару тобі кажуть "Ми не приділах, йди у сервісний центр!!!"
Це по вашому справедливо чи порядно?
Ніякої гарантій по БУ техніці не йде мова. Йде мова про нормальні людські відносини. можливо і продавець і не знав про цю поломку(в чому я дуже сумніваюсь), все що я просив це зустрітись і реально подивитись на речі. Так я купив БУ ноут, продавець сказав що не робоий інвертор (так він був не робочий) і при цьому він сказав що все решта працює!
При зустрічі я б показав йому деякі речі в ньому і він навіть незнаючи цього, можливо хоч трохи поміняв своє бачення про ціну і про чесніть угоди.
На рахунок "Ми не приділах, йди у сервісний центр!!!" - магазин ніякого відношення до гарантії немає, магазин це роздрібна точка по продажу. Можливі варіанти повернення коли на місці можна перевірити прилад, але в основном це робота сервіса. Працівники магазину не спеціалісти по виявленню дефектів, тощо.
Сервіс перевіряє пристрій, чи були зовнішні фактори що спричинили його несправність і тільки по заключенню сервісного центру магазин може повернути кошти або дати заміну, якщо цього не зробив сервіс.
Тому притензії до магазину - тут ні до чого.