-
Непорядні люди (приватні продавці)
На привеликий жаль все ж таки в нас хватає непорядних людей.
Приведу особистий приклад, для того щоб люди знали що таке є і знали цих людей.
Я, побачивши пост , фото:
Отменить связь
Отменить связь, 28.02.2011 подзвонив по телефону(який після купівлі зник з обяви) цій людині під ніком "siroga", та домовився про те що я його купую.
Цей ноутбук хотів купити брату для навчання, все що мені потрібно було щоб він був робочий.
Як видно з посту, по словам продавця "Нужна замена инвертора подсветки, а так все рабочее", я відповідно зрозумів що проблема в інверторі, так як це досить розповсюджена запчастина, великої важкості її достати не було.
При зустрічі на СЦ Технопростір, ми його разом включили та виявили, що дійсно підсвітки нема. Розібравши обшиску екрану були видні сліди перегорівшої обмотки на інверторі.
За словами продавця він замінив шлейф монітора, а інвертор незахотів, бо він купив новий ноутбук. Ноутбук вмикався з сенсорної панелі.
Ціна питання склала 1750 грн.
Без всяких підозр Я його купив.
При більш детальному огляді було виявлено що ноутбук розбирався не раз, вірніше раз 10-20, так як шлейф(kotl e220709 awm 20798) який йшов до кнопки пуску був переломаний в трьох місцях. За словами експертів такого він 1-2 раз розбирання статися не могло.
Як виявилось, знайти інвертор YNV-C02, 6001709L-E виявилось не так легко. Було обзвоненні всі великі сервісні центри Мікросистема, Чіп, тощо., а також Облазивши інет була знайдена українська контора.
Знайшовчи в неті фірму яка займається запчастинами до ноута, в них цього інверторав наявності нема, вони їх очікують. Я зробив замовлення(аж до сьогодні їх там до цих пір нема, так як мені ніхто не подзвонив).
Випадково 16.03.2011 я знайшов на форумі, що в нетішині приватне лице продає такий новий інвертор, так як він його помилково купив(в нього виявилась така сама проблема як з моїм ноутом).
Будучи в Нетішині 17.03.2011 я зустрівся з цією людиною та купив новий інвертор.
Того ж дня виявляється, що основна поломка делеко не в інверторі, а в так званій старт-стоп мікросхемі (в народі називають "мультик"), або що ще гірше проблема в південному мості.
При спробі поговорити з продавцем ноутбука по мобільному (18.03.2011), він впевненно не брав трубки, поки я не подзвонив з чужих номерів. При співбесіді продавець придумував будьякі причини щоб не зустрітись і не поговорити на рахунок цього ноутбука.
Після обіцянки що все таки він на днях зайде, я чекав до 23.03.2011 - періодично передзвонюючи.
Цього ж числа проавець ноутбука впевненно не брав трубки з будь-якого номера.
Знайшовчи дані цього користувача, я відправив йому листа через емейл, відповіть прийшла одразу.
Кому цікаво,наша переписка за 23.03.2011 нижче
Spoiler
Я:
Шановний (нік Siroga),
прошу негайно звязатися зі мною, або підійти на сервісний центр де Ви продавали свій Бу ноут, для зясування обставин продажу та ціни товару.
Дуже надіюсь на Вашу порядність.
2011/3/23 (нік Siroga):
В зв’язку з тим що вже прошло майже місяць (щоб звернулись до 2 тижнів (таке в нас законодавство) яб до Вас прийшов і віддав гроші), а також при покупці ви його при мені вскривали і дивились (до того щей в СЦ), які можуть бути притензії.
Прошу писати лише Email !!!
Я:
Сергій я немаю часу з Вами переписуватись по емейл, підійдіть коли буде можливість і ми з Вами переговоримо.
Законодавство тут ні при чомиу
2011/3/23 (нік Siroga)
Чому так пізно звернулись, за місяць з ним можна було зробити все що завгодно.
Про законодавство я сказав лише для того що навіть на нові товари є лише 2 тижні
Я:
Сергій, Ви написали що неробочий інвертор.
Я його віддав на тест - так він неробочий, згоріла первинна обмотка.
В той самий день було замовлено новий. У звязку з відсутністю його на Україні він домене приїхав 17.03.2011 року.
При встановленні його на ноутбук, виявилось що основна причина не в ньому, а в так званій старт-стоп мікросхемі (в народі називають "мультик"), або що ще гірше проблема в південному мості.
На рахунок що ми його розбирали, тут Ви мене розсмішили... причина несправності кнопки включення виключення була ізза шлейфа, який став не пригодним у звязку з трьома перебитими місцями на шлейфі, які просто так появитись не могли. По словах спеціалістів цей ноутбук вже розбирали разів 10-20, і тому той шлейф не витримав. Я вже неговорю про покоцану клавіатуру яку я Вам одразу показав коли розбирали, таке враження ніби її знімав якись варвар викруткою.
З Вами я хочу зустрітись і подивитись Вам в очі, і це все показати. А потім можливо з Вами домовимось про більш реальну ціну за ці запчастини.
2011/3/23 (нік Siroga)
Я писав те що мені сказали в СЦ "ЧІП", після того як в мене потухла підсвіта. Крім них ніхто його не робирав. А про те що інверторів не було в Україні Ви мене розсмішили. Щоб я не займався замовленням комплектуючих тоб ще повірив.
А на що Ви дивились коли купляли?
Все мене я поїхав, відпишу пізніше
Я:
В Україні їх і зара нема, знайдіть мені фірму і дайте телефон.
Я Знайшов новий інвентор в Нетішині, івипадково, так як в людини теж був такий ноут, і він думав що то інвертор, а виявилась така сама ситуація як у Вас.
Я дивився чи все решта працює. А Ви написали "Нужна замена инвертора подсветки, а так все рабочее"
Я Вам просто повірив, а Ви цим і скористались.
Ноутбук Я не собі брав а свому молодшому брату для навчання.
Будьте порядними. Приїдіть і ми домовимось про реальну ціну цього ноутбука.
Хмельницький - місто маленьке.
2011/3/23 (нік Siroga)
Я написав слова Сервіс центра. Я що шаман щоб самому визначити що з ним, і Ви також його дивились в СЦ
і яка Ваша реальна ціна?
Я:
максимум 1000
якщо не згідні, розбиремо його на всі комплектуючі і порахуємо разом
2011/3/23 (нік Siroga)
розсмішили. На рахунок інвертора можете звернутись в той самий ЧІП я їм за 3-4 дні привезу новий
Я:
чіп- нема, питали
діло тут не інверторі, а в порядності, якої, я так бачу нема(
шкода, що Ви такий
2011/3/23 (нік Siroga)
порядність була, щоб Ви не через такий великий термін звернулись
Я:
якщо можете його дорожче продати, то поверніть кошти і забирайте ноут, він так само працює як ви приносили
2011/3/23 (нік Siroga)
Яж незнаю що Ви з ним цілий місяць робили
Я:
термін тут нормальний, а був би коротшим якщо б одразу сказали правду. а то написали одне а на самому ділі інше
з ним нічого, він чеккав інвентора, прийдете при Вас його так само включимо і Ви зможете так само його перевірити, тим більше що миСЦ а на Приватне лице, і нікуди ховатись не збираємось
2011/3/23 (нік Siroga)
в тому і діло, що СЦ якщо Ви кажете що він в такому стані, то куда Ваш СЦ зразу дивився. Яж не забороняв його перевіряти, в тому числі вскривати
Я:
перевірити вище згадану поломку можливо було тільки з робочим інвертором, якого в нас небуло
Як видно з переписки - на нормальний конткат дана особа йти відмовляється.
[B]Хай Хмельницький знає своїх "непорядних героїв"
-
re: Непорядні люди (приватні продавці)
Ну как по мне в чём-то он и прав, за мес можно и самому ноут сломать, а так как проходили осмотр в СЦ я думаю к ним уже больше вопросов нужно, куда они смотрели и говорили вам результат.
-
re: Непорядні люди (приватні продавці)
Ну, меня бы лично напрягло то, что человек зарегистрировался в тот же день, когда написал объявление о продаже. Но за предупреждение спасибо. Помните, плохих людей больше чем хороших.
-
re: Непорядні люди (приватні продавці)
Детальная и подробная информация, но две недели поисков - очень много времени. Да и стоит ли покупать себе заведомо неисправную вещь, чтобы потом не спать ночами и думать, что с "этим" делать? Другое дело, за свой счет, проводить детальные познания в электронике. Мораль такова, покупая - обговаривайте все вопросы с продавцом (то же касается и покупателей) и идите на контакт. Если товар не продавца, он мог и не знать "особенностей" своего ноутбука (сделаю оговорку - никого не пытаюсь оправдать!), а продал свой товар как ему посоветовали более "опытные" товарищи с другого СЦ. Зная возможности вашего оборудования на СЦ, можна было сразу провести диагностику всего оборудованию, снова же обговорив все вопросы с продавцом, включая разборку, угостив его стаканом горячего пива. А так все получилось, что "дешевый" сыр только в мышеловке, в зависимости от того, кто ее поставил. Разберите ноут на запчасти, делать испытания по ремонту ЮМ - выльется в "копейку.
-
re: Непорядні люди (приватні продавці)
Покупка б.у. техники всегда несла определённый риск.
И не всегда по вине продавца - ну поди предскажи, как себя поведёт железяка, какой ресурс у неё остался -
потому и цена на бэушку значительно ниже - ну должна быть, по-честному.
Я больше семи лет занимаюсь ремонтами техники - и не рискую брать б.у. или полурабочий аппарат.
Ну а если взял - все претензии к себе самому.
Так что, палка, как и ожидалось, получилась с двумя концами ...
Будьте осмотрительны и осторожны в подобных решениях,
ибо потом вы никому ничего не докажете ...
-
re: Непорядні люди (приватні продавці)
Да, к тому же, тут не может действовать закон о возврате в течении 14 дней. Вы покупаете с рук, да ещё и б/у. К тому же всякое может быть. Из личного опыта. Сгорел у знакомого блок питания. У меня валялся не нужный но рабочий, т.к. как раз тогда на днях сделал апгрейд. Прихожу, подключаю свой, жму на кнопочку павер - искры и дым из блока :). Купили новый блок питания - заработал. Что это было, никто не знает. Мать проверили, всё отлично.
А если бы я так продал незнакомому человеку? Чья вина? Мать рабочая, и человек это знает. Блок питания тоже рабочий, т.к. дня 2 назад только снят. Вот так вот.
-
re: Непорядні люди (приватні продавці)
Да уж, первый раз всегда бывает. Поздравляю, вы в клубе обманутых вкладчиков! Чесно - я сразу увидев это объявление, про себя подумал, что не в инверторе там дело. Слишком уж все явно. Да и со стороны продавца чисто - он продал Вам неисправный ноут, вы об этом знали и все равно купили. А то что еще при нем и разобрали - так это вообще ему бонус - на аукро такие толкают без зазрения совести и никому не дают проверять.
Цитата:
Сообщение от allex
Отменить связь
А так все получилось, что "дешевый" сыр только в мышеловке, в зависимости от того, кто ее поставил
Цитата:
Сообщение от oleg_practic
Отменить связь
Ну а если взял - все претензии к себе самому.
Абсолютно согласен.
Другое дело если бы он сказал, что там все исправно, а оказалось наоборот....
Сколько я толкнул абсолютно рабочих Б/У телефонов, которые потом через пару дней переставали работать.... Но у меня всегда есть что сказать такому криворукому покупателю
-
re: Непорядні люди (приватні продавці)
Цитата:
Сообщение от flopix
Отменить связь
Ну как по мне в чём-то он и прав, за мес можно и самому ноут сломать, а так как проходили осмотр в СЦ я думаю к ним уже больше вопросов нужно, куда они смотрели и говорили вам результат.
Як я вже писав, щоб перевірити дану поломку, потрібен був робочий інвертор, якого в Хмельницькому не було.
З чого Ви взяли що місяць??? 28 лютого - куплений, 17 числа виявлено серйозний дефект, тобто пройшло 17 днів
Навіщо стирати телефон в день продажу ноутбука?
Чому Продавець боїться прийти в сервісний центр і поговорити вживу?
-
re: Непорядні люди (приватні продавці)
Цитата:
Сообщение от ShUmMy
Отменить связь
Абсолютно согласен.
Другое дело если бы он сказал, что там все исправно, а оказалось наоборот....
Якщо пичитати пост уважно, по словам продавця "Нужна замена инвертора подсветки, а так все рабочее"
Я ж некажу віддати всі гроші, але бути порядним і віддати певну суму, хоч би за ту щоб можна було б його продати, це вже полюбому мій клопіт.
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
У нас с oleg_practic, в сервисе при приемке в квитанции всегда было написано: "Неисправность со слов клиента: ....". И если клиент говорил что "его неслышно", то не всегда, или почти никогда это не значит, что надо менять микрофон, а возможно даже сигнальный процессор, или контроллер питания. Клиент не обязан знать что имеенно неисправно в его аппарате, он обязан точно описать симптомы. это совсем не оправдание вашего обидчика, просто жизненное наблюдение.
Тут мораль такова: к таким объявлениям надо относиться осторожно. И все делать на свой страх и риск.
Вот кстати Отменить связь
Раз есть его адрес, то чт мешает поехать поговорить по душам?
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Покупать подобный хлам можно только по цене хлама.
По цене запчастей, если культурно.
А Вы сами позволили навешать Вам рассказов на уши,
и добровольно согласились эти рассказы оплатить указанной суммой.
Одно утешает - деньги потерять, значит ничего не потерять !
За сравнительно не гигантскую сумму Вы купили НЕВОЗМОЖНОЕ - ОПЫТ !
А его, говорят, не купишь.
Так что держитесь, будем мудрее.
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Godsun, Та зрозуміло що людина розраховувала спихнути ноутбук так що б потом його ненайти! думаю що він знав на 100% про ту поломку і знав що її не так просто виявити! тому і рішив побистрому спихнути свій товар що б самому зним не паритись! а тепер "як б зробила більша половина людей" каже "шо я не пріділах-сам розбирайся" :))
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Если посмотреть по цене, он продан примерно по цене только исправных комплектующих, CPU -160 -200, монитор - 650-800, HDD - 150-200, видеокарта - 200-250, DVD - 120-150, DDR - придумаете цену, может корпус заберут. Так что не все потеряно.
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Цитата:
Сообщение от ShUmMy
Отменить связь
Раз есть его адрес, то чт мешает поехать поговорить по душам?
Якщо б я хотів поговорити "по душам", я б тут не писав. Так з моєї сторони провина є одна - ПОСПІШИВ.
Я цей пост написав тільки для того щоб люди не робили моїх помилок, і відповідно ставились до данного продавця.
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Цитата:
Сообщение от allex
Отменить связь
Если посмотреть по цене, он продан примерно по цене только исправных комплектующих, CPU -160 -200, монитор - 650-800, HDD - 150-200, видеокарта - 200-250, DVD - 120-150, DDR - придумаете цену, может корпус заберут. Так что не все потеряно.
Дякую! Якщо матимеш клієнта на щось пиши. будемо його перепродавати по запчастинам(ще спробою міст прогріти)
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
вот у меня встречный вопрос, вы говорите про главную поломку вы могли узнать только поставив рабочий инвертор, а откуда хозяин мог знать про вторую неисправность если у него он старый нерабочий? Я не в коем случае его не защищаю, есть бок хотя б встретиться поговорить обсудить, но говорить, что он знал, но прикрыл ...
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Godsun, Так коли купуєш б/у техніку, робиш це на свій страх і ризик. І про яку гарантію може йти мова, коли береш ПОЛОМАНУ техніку, якщо навіть придбавши нову у магазині з гарантією, вона через місяць ламається, її два місяці ремонтують, а через місяць вона знову ламається. При звернені в магазин на рахунок заміни товару тобі кажуть "Ми не приділах, йди у сервісний центр!!!"
Це по вашому справедливо чи порядно?
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Вспомнился момент из х/ф "Спи*дили", когда циган продавал вагончик на колёсах. А вооще история печальная, чисто по человечески я на стороне покупателя. Хз смогли бы я спокойно спать если бы мне покупатель также писал, конкретно не только притензии, а пропозицию встретиться и решить вопрос по человечески. Одно дело продавец не знал да о реальной ситуации с ноутом, другое дело когда ему покупатель написал что к чему и жаба начинает давить встреться и отдать всё-таки часть денег.
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Отменить связь да, точно эта ситуация :).
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Цитата:
Сообщение от un4given
Отменить связь
Godsun, Так коли купуєш б/у техніку, робиш це на свій страх і ризик. І про яку гарантію може йти мова, коли береш ПОЛОМАНУ техніку, якщо навіть придбавши нову у магазині з гарантією, вона через місяць ламається, її два місяці ремонтують, а через місяць вона знову ламається. При звернені в магазин на рахунок заміни товару тобі кажуть "Ми не приділах, йди у сервісний центр!!!"
Це по вашому справедливо чи порядно?
Ніякої гарантій по БУ техніці не йде мова. Йде мова про нормальні людські відносини. можливо і продавець і не знав про цю поломку(в чому я дуже сумніваюсь), все що я просив це зустрітись і реально подивитись на речі. Так я купив БУ ноут, продавець сказав що не робоий інвертор (так він був не робочий) і при цьому він сказав що все решта працює!
При зустрічі я б показав йому деякі речі в ньому і він навіть незнаючи цього, можливо хоч трохи поміняв своє бачення про ціну і про чесніть угоди.
На рахунок "Ми не приділах, йди у сервісний центр!!!" - магазин ніякого відношення до гарантії немає, магазин це роздрібна точка по продажу. Можливі варіанти повернення коли на місці можна перевірити прилад, але в основном це робота сервіса. Працівники магазину не спеціалісти по виявленню дефектів, тощо.
Сервіс перевіряє пристрій, чи були зовнішні фактори що спричинили його несправність і тільки по заключенню сервісного центру магазин може повернути кошти або дати заміну, якщо цього не зробив сервіс.
Тому притензії до магазину - тут ні до чого.
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Цитата:
Сообщение от machete
Отменить связь
Вспомнился момент из х/ф "Спи*дили", когда циган продавал вагончик на колёсах. А вооще история печальная, чисто по человечески я на стороне покупателя. Хз смогли бы я спокойно спать если бы мне покупатель также писал, конкретно не только притензии, а пропозицию встретиться и решить вопрос по человечески. Одно дело продавец не знал да о реальной ситуации с ноутом, другое дело когда ему покупатель написал что к чему и жаба начинает давить встреться и отдать всё-таки часть денег.
Схожа ситауція, але не така. Ноутбук зара працює так само коли купувався, можна підключити монітор і подивитись як завантажиться ОС і т.п.
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
А я вот думаю что такое подсветка дисплея? Эт инвертор, который питает лампу и сам от чего-то питается. Так вот сделайте там напрямую: проводами киньте от точки где есть необходимое напряжение при работе ноута к инвертору, его логически на постоянную работу настроить, да и все. Ну не будет энергосберегающих функций, ну будет оно гореть постоянно.
Да и фик с ним - главное будет подсветка! (или поднаташка )))))
Ну типа того - это только идея. Для детального - надо схему выложить и посмотрим что и как.
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
ИМХО продавец мог и не знать, что там кроме инвертора есть проблемы. М.б. он занес его в сервис, где ему и сказали о сути поломки - полетел инвертор, найти которого они не могут. Человек решил не парится и продать ноут, честно предупредив, что в нем не работает. А то, что инвертор оказался дефицитным - это проблема только покупателя. Тем более ноут разбирали и смотрели в СЦ, а не просто передали из рук в руки. Не хочешь головняка - покупай новый ноутбук.
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Другое дело, конечно, если продавец знал, что в ноуте проблемы есть гораздо серьезнее инвертора подсветки, тогда это подло.
Но в любом случае на СЛОМАННЫЕ ВЕЩИ гарантию никто не дает.
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Цитата:
Сообщение от Godsun
Отменить связь
На рахунок що ми його розбирали, тут Ви мене розсмішили... причина несправності кнопки включення виключення була ізза шлейфа, який став не пригодним у звязку з трьома перебитими місцями на шлейфі, які просто так появитись не могли. По словах спеціалістів цей ноутбук вже розбирали разів 10-20, і тому той шлейф не витримав. Я вже неговорю про покоцану клавіатуру яку я Вам одразу показав коли розбирали, таке враження ніби її знімав якись варвар викруткою.
Если Вы видели что ноут неоднократно разбирался, причем не квалифицировано, зачем Вы все же согласились на покупку?
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Можно только посочувствовать. В первую очередь незачёт осматривавшему этот бук сервиснику. Если он сразу не определил кондицию 20 раз ковырянного девайса - как он тогда сможет адекватно проинспектировать гарантийный аппарат на предмет переклейки серийников или попыток кустарного ремонта и прочих видимых невооружённым глазом негарантийных дефектов? Во-вторых, покупка неисправного аппарата манибек откидает сама по себе и никаких гарантий за собой не несёт. Ищите растоптанного донора, из двух-трёх получится один фунциклирующий.
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Цитата:
Сообщение от ShUmMy
Отменить связь
Сколько я толкнул абсолютно рабочих Б/У телефонов, которые потом через пару дней переставали работать.... Но у меня всегда есть что сказать такому криворукому покупателю
Будем знать, у кого не стоит брать " абсолютно рабочие Б/У телефоны" ;-)))
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Цитата:
Сообщение от Sanja
Отменить связь
В первую очередь незачёт осматривавшему этот бук сервиснику. Если он сразу не определил кондицию 20 раз ковырянного девайса - как он тогда сможет адекватно проинспектировать гарантийный аппарат на предмет переклейки серийников или попыток кустарного ремонта и прочих видимых невооружённым глазом негарантийных дефектов?
Да уж, либо сервисмен каким-то образом причастен ;-)))
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Godsun, да хватит плакаться уже! иди набей ему лицо, или сиди и молчи.
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Цитата:
Сообщение от 11motor
Отменить связь
Будем знать, у кого не стоит брать " абсолютно рабочие Б/У телефоны" ;-)))
Каждый читает так как ему выгодно. Виноваты кривые руки покупателей.
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Дискуссия вокруг горелых железяк обретает всё больший размах ...
Всё больше участников вопиют "Revenge ! Revenge !" и указывают большим пальцем в пол арены ...
Предвкушающие кровавое зрелище размещаются вокруг основных действующих лиц темы ...
Всем интересно, что же победит - удаль да озорство или разум, возмущённый поруганием своей чести ?
Видать, в партнёры форума надо принимать эту уважаемую организацию.
Отменить связь
Хорошо, когда бой ведётся по правилам.
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Цитата:
Сообщение от oleg_practic
Отменить связь
Всё больше участников вопиют "Revange ! Revange !"
revenge ;)
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
for All:
Дякую всім за поради.
Плакати чи бити його я не збираюсь.
При купівля огляд здійснював я. Все щщо я глянув чи дійсно інвертор перегорівший. Переконавшись у цьому ми включили ноутбук з сенсорної панелі та підключили додатковий монітор. Загрузилась вінда я перевірив основні характеристики, і все!
Те що потім ми зясували причину несправності кнопки включення, із-за шлейфу, так як багато раз знімали, це зясувалось пізніше.
Повторюсь, цей пост не для співчуття, цей пост тільки як наука.
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Всем привет! ребята нужна Ваша помощь в одной из социальных сетей появилось объявление по продаже ноута по цене 400грн!!!! ну я естественно сразу вышел на связь узнал все рабочие высылают почтой наложенным платежом но половину надо оплатить на моб. счёт или карту приват банка ну я естественно долго не ждал так-как знал что кто-то заберёт перевёл 200грн на карточку и написал что деньги перевёл когда отправите? на что в ответ мне сказали что уже выслали но адрес я не давал )) так и спалились вот теперь думаю как лучше поступить ???!!!
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Цитата:
Сообщение от LeXa6686
Отменить связь
вот теперь думаю как лучше поступить ???!!!
забыть о 2-х сотнях гривен. разводняк походу :Wondered:
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Мда.
Старую собаку новым трюкам не обучишь ...
(пословица дрессировщиков, прошу не обижаться.)
Я перевёл на карту Приватбанка гр. Устименко Вадиму в г. Киев 350 грн на покупку дисплея для фотика, причём он работает в авториз. СЦ Canon. Ни Вадима ни дисплея, ни денег ... Заявление о мошенничестве в службе безопасности Приватбанка - комната 502 - принимать отказались - сказали, обман с использованием карточек и реквизитов ПБ не их парафия. В милиции по такой сумме заяву тоже не приймут.
Не стесняемся, выкладываем свои истории, других учим и сами учимся !
(К счастью, потерять деньги - значит ничего не потерять !)
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Не вижу проблемы. Топаешь в мусарню, пишешь заяву о мошенничестве. Чек есть, перевёл на карточку, значит получал реальный человек. Денег конечно не вернёшь, но нервы уроду потрепают.
Заяву примут в любом случае, а дело возбуждают то ли от 70 то ли от 90 грн....так что
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
а почему в милиции не примут?
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Заяву может и примут, но хода скорее всего не будет. Соц. сети, конечно, лучшее место для покупок)))
-
Re: Непорядні люди (приватні продавці)
Да, действительно.
Заявление обязаны принять согласно "Закону про звернення громадян".
Да и как бы дело должны завести, так как:
"4 июня Верховная Рада снизила минимальную стоимость имущества, за кражу которого наступает уголовная ответственность, от 907 гривен 50 копеек до 60 гривен 50 копеек. "
Отменить связь
Да вот только много нюансов - и добровольно, без принуждения, и сумма таки небольшая, и к делу приложить нет никаких доказательств, кроме квитанции, что они вам что-то обещали - может вы благотворительно решили перечислить - и органы завалены кучей дел и кучей висяков, и т.д., и т.п. ...
Сами же читали, какие проблемы возникают, например, если всё и с документами, и чеками, и гарантиями, и свидетелями покупки, законом чёрным по белому - я про Захист прав споживачив - и магазин - вот он, и печати, свидетельства, регистрация ... А попробуй им товар вернуть обратно !!! Или по гарантии отправить - бывает, дешевле плюнуть на всё и отказаться ...