За такої низької рентабельності ніхто нової техніки не закуповуватиме, крупні компанії інвесутвати в наше місто не будуть.будуть їздити по місту нормальні автобуси
А це ще за які гроші? Їм би хто електродів підігнав, щоб наявні машини хоч якось латати.почнеться модернізація тролейбусного парку
ооо, тут я тобі можу розповісти цілу історію. Було три таких перевізника: САБж(29, 28 і 30 маршрути, здаєтсья), "Подіум" (білі пижики 22, 34, 35 і ще якісь кілька маршрутів) та "Сіріус"(білі івеко-краз) - 27 маршрут. Всі ці фірми прожили по кілька років. робота в них була дуже цікава: по-перше пижики незнати хто загнав з Турції, а тут їх взяли в лізинг чи в кредит, ну але аж ніяк не за повну передоплату. Коли пройшло кілька років, буси намотали по кілька сот тис. км. пробігу і почали сипатись принципові вузли, пижики почали складати з кількох один, бо на нові дорогі деталі грошей начальство не виділяло. Ось тому-то в період з 97-го до початку 00-х кількість пижиків зменшалась в прогресії з кількох десятків до одиниць. ними ніхто не переймався, бо машина все-рівно як не своя, а заставна. 100% інформація, що водії навіть ночували в пижиках, які стояли на ремонті, бо за ніч запросто інші водії могли сперти коробку передач на свою машину чи поміняти лисе своє колесо на його нове і відправитись в рейс(як свого часу на тролейбусах), лишивши цього без роботи. Так, був порядок і всі традиції автопідприємства (хоча, зараз медогляд і техогляд перед виїздом також будь-де є нормою, бо відстій маршруток організовано тільки на територіях автопарків з відповідним персоналом, за що постійно перевізник платить гроші), але з часом вони були не такі солідні, як на початку. Хазяїн "синіх" львівський - якось всі буси, які ще могли рухатись, перегнали назад в Львів, бо там так само порозбирали все на донорів, а ті, що були не на ходу, ще кілька років стояли в дворі на київській на брусках, потім їх десь вивезли, кажуть з власникам щось трапилось. "Білі" пижики були тернопільські під якимось криміналітетом, порозбирали на куски їх так-само, потім вони плавно злились з іншою фірмою, чиї пазики ще з 98-99 року закупки зараз розвозять бабок по селам. Івеко забрав назад кредитор. Лишились тільки таксопарковські рафіки і їхня заміна - газельки. Підприємство державне акціонерне, а тримав його тоді, по слухам, син якогось міністра чи щось коло того. Так, тоді закуповувалось все масово і десятками, бо в 98р. паливо коштувало 60коп. за літр, а вартість квитка була 40 чи 50 коп, газ взагалі смішні копійки. Один літр палива на той час - це півтора пасажира, при тому, що тролейбуси на Озерну, Львівське, автовокзал і Дубово ще не їздили, а самих маршруток було в рази менше. А зараз? Літр палива (17 грн) при ціні квитка 3 грн - майже 5.5 пасажира, маршрутками кишить, стоячих заборонили возити, періодично роблять облави і штрафують, хоча все-рівно возять - або домовляйся, або плати штраф. А раніше пижик, з вікон якого не стирчали зади пасажирів, був чимось дивним. До речі, ці сині і білі пижики також отримували якісь незначні дотації з бюджету за перевезення пільговиків, чого ніколи не отримували і не отримують приватні. Ловиш суть, чому тоді крупні організовані компанії-перевізники своєю чисельністю переважали приватних і чому вони дружно щезли з міста? І чим ти їх зараз сюди заманиш? - Нічим, бо ловити нічого.ТК "Ференц і Ко"