100% - маршрутка и другой общественный транспорт это не только езда в этом транспорте, это и стояние по 30-40 минут под дождиком или на морозике
есть такой маршрут 25А Раково - Дубово- Катион
спрашиваю водилу какая регулярность хождения, он встрепенувшись и насторожившись отвечает - 10минут
гуглемапс вообще фантастику рисует - 8минут, но в реальности оказывается что я живу в каком-то другом городе Х
- городе где 25А и некоторые другие маршруты ездят с регулярностью КАК ЗАХОТЕЛОСЬ ВОДИТЕЛЮ КОТОРОМУ НАСРАТЬ НАГРАФИКИ И НА ЛЮДЕЙ
Тобто, за твоєю логікою, власник маршрутки повинен і заробити добре в день, шоб ікру ложками хавати і не кабачкову (її буде водій істи) а червону, і при цьому ще й буса відбити за максимум півроку. Тобто через півроку він буде мати і непоганий заробіток і бус вже відбитий в кармані, то може він і ціну на проїзд зменшить - бус то вже в плюсі? Фіг вам!
Всі нормальні люди вкладаючи гроші в справу не ставлять за мету одразу повернути інвестиції (розумне слово, яке відразу пояснює чому на заході ніхто не хоче в перший рік витягнути з бізнесу стартовий капітал).
На заході вартість буса була б константою, на яку нараховувалася б амортизація і по закінченню строку гарантії бус би продався б в задрипану україну на маршрут №25а, і сума амортизації разом із виручкою за цей бус дала б новий бус.
А от у нас бідна газелька на газу відбиває себе стільки разів, скільки вона витримує, допоки не розсипається. І власник хоче тільки одного - ікри червоної, разів десять відбити буса і щоб податків менше платити при цьму всьому, користуючись послугами контор типу "Купави"
Всі наші проблеми від того що бізнес у нас розвивався у пост СРСР-ку епоху, коли на тому ж таки постСРСРському просторі були надприбутки у 200-300%%, наші "нові українські" бізнесмени звикли до таких розкладів і мати прибуток у розмірі 10-15% (що є нормою на заході) це для них "ніщебродство"
А так як наш весь бізнес пішов із "Тучі" і бандюків, то і бажання зразу хапнути і по-більше надто переважає здоровий глузд.
Не рівняй х... з п.... Яка затратна частина у лікарів і вчителів? На то вони й може переведені у бюджетне підпорядкування щоб були доступні кожному. Хочеш більше - плати у приватних школах і лікарнях.
Хочеш платити більше перевізнику - їзди на таксі. А ні, то купи тут на форумі S600 і плати заправкам.
Без введення нормального обліку перевезень, а не "зайшов - сам візьми собі квиток" ми ніколи не взнаємо правдиву рентабельність цього бізнесу.
Чому вже 2 чи 3 роки ходять страшні чутки серед кондукторів троллейбусів, що введуться електронні проїзні квитки? Хотіли б ввести - давно б ввели (у Мінську цієї зими за 2 місяці ввели, при тому що громадського транспорту там у кілька разів більше, а вартість проїзду порівняна і з нашою)??? Та не вигідно це все, бо ж кому вигідно щоб все йшло білим, навіть у комунальному підприємстві. Крали, крадуть і будуть красти. Європейці блін....
1. Майдан 2004 рік
2. Євромайдан 2014 рік
3. ............ цікаво чи будуть ці самі граблі через 10 років? І чи ближче ми будемо до Європи через тих самих 10 років?
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Це не моя логіка, ти помиляєшся, я так не думаю. Я кажу про те, що не все там так райдужно, як деякі собі припускають і не такий це прибутковий бізнес в такій моделі, як зараз він є. Проте, подивився би я на тебе, чи погодився би ти вкласти ну нехай 15 чи 20 тис. уо і заробляти в місяць чистими по 200-250 уо, наприклад. А якщо брав в кредит? При тому, що через роки 4, коли твоє залізо тріщатиме по швам і його потрібно буде кудись діти, виручити зможеш вже на 30-50% меншу суму від початкової вартості. Туди зараз тільки дурень сунеться, а тим, хто вже працює, я їм не заздрю. Хто міг, ще свого часу перейшов на інші види справ.Тобто, за твоєю логікою, власник маршрутки повинен і заробити добре в день, шоб ікру ложками хавати
Вы не дописали еще 1991, итого : каждые 10 лет что-то происходит. Жаль молодежь не знает референдума 1991 года, что на нем провозглашалось и т.д. Происходят перемены , но жаль не к лучшему.
Sanja, то може нехай все розсиплеться і кляті гроби на колесах підуть у небуття? І будуть їздити по місту нормальні автобуси не на 2,5 маршрутах, і почнеться модернізація тролейбусного парку. Треба тільки щоб почали нормально рахувати пасажирів.
Якщо вже почали в касові апарати вбудовувати модулі передачі даних прямо в податкову (ой, вибачте у фіскальну службу), то зробити касові апарати, що видавали б білет і звітували туди ж автоматично (і те і те) і контролери б ходили не тільки по комунальному транспорту, а й по маршрутках - не зайців ловити, а тих хто їх пускає.
Доречі на зорі маршруток, у добу автентичних "пижиків" (коли вони були дійсно Пежо синього і білого кольору), мій батько працював водієм у ТК "Ференц і Ко" (це ті що сині були). Так от там було класичне транспортне підприємство. Зі всіма нормами праці, контролем та ін. Водії не працювали по 18 годин на добу у дві зміни. А у дві зміни по пів дня. Перед виходом на лінію - обов'язкова перевірка стану здоров'я у лікаря. І пам'ятаю, батько навіть кави не пив багато - бо гіпертонік і боявся що не допустять до роботи. І це у приватній структурі! А контролери ходили ловити не тільки зайців, а й водів, і якщо зловили, то відмазатись було практично не реально (водієві) - могли за скількись то порушень звільнити. І зарплата була на той час не така вже й маленька і офіційно в білу працювали. І графік руху був фіксований - можна було годинник звіряти по ним. І звісно ніякого шансону, курива, мату і вдягнені були як тепер водій тролейбуса "Богдан" (зелений такий по місту бігає)
І куди це все ділося? Почало з'являтись багато лівих бусиків, де водії їздили від рання до смеркання, які не платили податків і тд і тп.
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
За такої низької рентабельності ніхто нової техніки не закуповуватиме, крупні компанії інвесутвати в наше місто не будуть.будуть їздити по місту нормальні автобуси
А це ще за які гроші? Їм би хто електродів підігнав, щоб наявні машини хоч якось латати.почнеться модернізація тролейбусного парку
ооо, тут я тобі можу розповісти цілу історію. Було три таких перевізника: САБж(29, 28 і 30 маршрути, здаєтсья), "Подіум" (білі пижики 22, 34, 35 і ще якісь кілька маршрутів) та "Сіріус"(білі івеко-краз) - 27 маршрут. Всі ці фірми прожили по кілька років. робота в них була дуже цікава: по-перше пижики незнати хто загнав з Турції, а тут їх взяли в лізинг чи в кредит, ну але аж ніяк не за повну передоплату. Коли пройшло кілька років, буси намотали по кілька сот тис. км. пробігу і почали сипатись принципові вузли, пижики почали складати з кількох один, бо на нові дорогі деталі грошей начальство не виділяло. Ось тому-то в період з 97-го до початку 00-х кількість пижиків зменшалась в прогресії з кількох десятків до одиниць. ними ніхто не переймався, бо машина все-рівно як не своя, а заставна. 100% інформація, що водії навіть ночували в пижиках, які стояли на ремонті, бо за ніч запросто інші водії могли сперти коробку передач на свою машину чи поміняти лисе своє колесо на його нове і відправитись в рейс(як свого часу на тролейбусах), лишивши цього без роботи. Так, був порядок і всі традиції автопідприємства (хоча, зараз медогляд і техогляд перед виїздом також будь-де є нормою, бо відстій маршруток організовано тільки на територіях автопарків з відповідним персоналом, за що постійно перевізник платить гроші), але з часом вони були не такі солідні, як на початку. Хазяїн "синіх" львівський - якось всі буси, які ще могли рухатись, перегнали назад в Львів, бо там так само порозбирали все на донорів, а ті, що були не на ходу, ще кілька років стояли в дворі на київській на брусках, потім їх десь вивезли, кажуть з власникам щось трапилось. "Білі" пижики були тернопільські під якимось криміналітетом, порозбирали на куски їх так-само, потім вони плавно злились з іншою фірмою, чиї пазики ще з 98-99 року закупки зараз розвозять бабок по селам. Івеко забрав назад кредитор. Лишились тільки таксопарковські рафіки і їхня заміна - газельки. Підприємство державне акціонерне, а тримав його тоді, по слухам, син якогось міністра чи щось коло того. Так, тоді закуповувалось все масово і десятками, бо в 98р. паливо коштувало 60коп. за літр, а вартість квитка була 40 чи 50 коп, газ взагалі смішні копійки. Один літр палива на той час - це півтора пасажира, при тому, що тролейбуси на Озерну, Львівське, автовокзал і Дубово ще не їздили, а самих маршруток було в рази менше. А зараз? Літр палива (17 грн) при ціні квитка 3 грн - майже 5.5 пасажира, маршрутками кишить, стоячих заборонили возити, періодично роблять облави і штрафують, хоча все-рівно возять - або домовляйся, або плати штраф. А раніше пижик, з вікон якого не стирчали зади пасажирів, був чимось дивним. До речі, ці сині і білі пижики також отримували якісь незначні дотації з бюджету за перевезення пільговиків, чого ніколи не отримували і не отримують приватні. Ловиш суть, чому тоді крупні організовані компанії-перевізники своєю чисельністю переважали приватних і чому вони дружно щезли з міста? І чим ти їх зараз сюди заманиш? - Нічим, бо ловити нічого.ТК "Ференц і Ко"
Про що ви говорите ? яка низька рентабельність? В серелнбому 700 грн в день заробляє хазяїн буса який сам керує. Це чистий прибуток за день. За паливо вже відкладено, але не пораховано хабарі, стоянки, розрішення, ремонт буса.За такої низької рентабельності ніхто нової техніки не закуповуватиме, крупні компанії інвесутвати в наше місто не будуть.
700х25 робочих днів = 17.500 грн. Відкладай на ремонт в місяць 2.500. Відкладай на хабарі, стоянки і т.д ще 3.000 грн. Дохід виходить 12.000 грн. Заробіть такі гроші у м. Хмельницькому. В дійсності заробляється більше на пару тисяч, але вже взяв побільше щоб дехто не пилікав
Спасибо за спасибо
votangis (20.11.2014)
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)