900/3=300 чел в день, грязными, по всей видимости, должен перевезти все 500 или более?Цитата:
Сообщение от pustota Отменить связь
Интересно реальные увидеть цифры с обоснованием.
Вид для печати
900/3=300 чел в день, грязными, по всей видимости, должен перевезти все 500 или более?Цитата:
Сообщение от pustota Отменить связь
Интересно реальные увидеть цифры с обоснованием.
Что характерно, их никто никогда не видел. И не увидит.Цитата:
Сообщение от kraft Отменить связь
А без этого- как говорить о доходности /убыточности?..
100% - маршрутка и другой общественный транспорт это не только езда в этом транспорте, это и стояние по 30-40 минут под дождиком или на морозикеЦитата:
Сообщение от Pastuhevich Отменить связь
есть такой маршрут 25А Раково - Дубово- Катион
спрашиваю водилу какая регулярность хождения, он встрепенувшись и насторожившись отвечает - 10минут
гуглемапс вообще фантастику рисует - 8минут, но в реальности оказывается что я живу в каком-то другом городе Х
- городе где 25А и некоторые другие маршруты ездят с регулярностью КАК ЗАХОТЕЛОСЬ ВОДИТЕЛЮ КОТОРОМУ НАСРАТЬ НАГРАФИКИ И НА ЛЮДЕЙ
немножко демагогично,Цитата:
Сообщение от Sanja Отменить связь
тот кто перестанет работать - учить, лечить, возить, продавать и тд ПРОИГРАЕТ, так как его место быстро займут конкуренты
Тобто, за твоєю логікою, власник маршрутки повинен і заробити добре в день, шоб ікру ложками хавати і не кабачкову (її буде водій істи) а червону, і при цьому ще й буса відбити за максимум півроку. Тобто через півроку він буде мати і непоганий заробіток і бус вже відбитий в кармані, то може він і ціну на проїзд зменшить - бус то вже в плюсі? Фіг вам!Цитата:
Сообщение от Sanja Отменить связь
Всі нормальні люди вкладаючи гроші в справу не ставлять за мету одразу повернути інвестиції (розумне слово, яке відразу пояснює чому на заході ніхто не хоче в перший рік витягнути з бізнесу стартовий капітал).
На заході вартість буса була б константою, на яку нараховувалася б амортизація і по закінченню строку гарантії бус би продався б в задрипану україну на маршрут №25а, і сума амортизації разом із виручкою за цей бус дала б новий бус.
А от у нас бідна газелька на газу відбиває себе стільки разів, скільки вона витримує, допоки не розсипається. І власник хоче тільки одного - ікри червоної, разів десять відбити буса і щоб податків менше платити при цьму всьому, користуючись послугами контор типу "Купави"
Всі наші проблеми від того що бізнес у нас розвивався у пост СРСР-ку епоху, коли на тому ж таки постСРСРському просторі були надприбутки у 200-300%%, наші "нові українські" бізнесмени звикли до таких розкладів і мати прибуток у розмірі 10-15% (що є нормою на заході) це для них "ніщебродство"
А так як наш весь бізнес пішов із "Тучі" і бандюків, то і бажання зразу хапнути і по-більше надто переважає здоровий глузд.
Не рівняй х... з п.... Яка затратна частина у лікарів і вчителів? На то вони й може переведені у бюджетне підпорядкування щоб були доступні кожному. Хочеш більше - плати у приватних школах і лікарнях.Цитата:
Сообщение от Sanja Отменить связь
Хочеш платити більше перевізнику - їзди на таксі. А ні, то купи тут на форумі S600 і плати заправкам.
Без введення нормального обліку перевезень, а не "зайшов - сам візьми собі квиток" ми ніколи не взнаємо правдиву рентабельність цього бізнесу.
Чому вже 2 чи 3 роки ходять страшні чутки серед кондукторів троллейбусів, що введуться електронні проїзні квитки? Хотіли б ввести - давно б ввели (у Мінську цієї зими за 2 місяці ввели, при тому що громадського транспорту там у кілька разів більше, а вартість проїзду порівняна і з нашою)??? Та не вигідно це все, бо ж кому вигідно щоб все йшло білим, навіть у комунальному підприємстві. Крали, крадуть і будуть красти. Європейці блін....
1. Майдан 2004 рік
2. Євромайдан 2014 рік
3. ............ цікаво чи будуть ці самі граблі через 10 років? І чи ближче ми будемо до Європи через тих самих 10 років?
Це не моя логіка, ти помиляєшся, я так не думаю. Я кажу про те, що не все там так райдужно, як деякі собі припускають і не такий це прибутковий бізнес в такій моделі, як зараз він є. Проте, подивився би я на тебе, чи погодився би ти вкласти ну нехай 15 чи 20 тис. уо і заробляти в місяць чистими по 200-250 уо, наприклад. А якщо брав в кредит? При тому, що через роки 4, коли твоє залізо тріщатиме по швам і його потрібно буде кудись діти, виручити зможеш вже на 30-50% меншу суму від початкової вартості. Туди зараз тільки дурень сунеться, а тим, хто вже працює, я їм не заздрю. Хто міг, ще свого часу перейшов на інші види справ.Цитата:
Тобто, за твоєю логікою, власник маршрутки повинен і заробити добре в день, шоб ікру ложками хавати
Вы не дописали еще 1991, итого : каждые 10 лет что-то происходит. Жаль молодежь не знает референдума 1991 года, что на нем провозглашалось и т.д. Происходят перемены , но жаль не к лучшему.
Sanja, то може нехай все розсиплеться і кляті гроби на колесах підуть у небуття? І будуть їздити по місту нормальні автобуси не на 2,5 маршрутах, і почнеться модернізація тролейбусного парку. Треба тільки щоб почали нормально рахувати пасажирів.
Якщо вже почали в касові апарати вбудовувати модулі передачі даних прямо в податкову (ой, вибачте у фіскальну службу), то зробити касові апарати, що видавали б білет і звітували туди ж автоматично (і те і те) і контролери б ходили не тільки по комунальному транспорту, а й по маршрутках - не зайців ловити, а тих хто їх пускає.
Доречі на зорі маршруток, у добу автентичних "пижиків" (коли вони були дійсно Пежо синього і білого кольору), мій батько працював водієм у ТК "Ференц і Ко" (це ті що сині були). Так от там було класичне транспортне підприємство. Зі всіма нормами праці, контролем та ін. Водії не працювали по 18 годин на добу у дві зміни. А у дві зміни по пів дня. Перед виходом на лінію - обов'язкова перевірка стану здоров'я у лікаря. І пам'ятаю, батько навіть кави не пив багато - бо гіпертонік і боявся що не допустять до роботи. І це у приватній структурі! А контролери ходили ловити не тільки зайців, а й водів, і якщо зловили, то відмазатись було практично не реально (водієві) - могли за скількись то порушень звільнити. І зарплата була на той час не така вже й маленька і офіційно в білу працювали. І графік руху був фіксований - можна було годинник звіряти по ним. І звісно ніякого шансону, курива, мату і вдягнені були як тепер водій тролейбуса "Богдан" (зелений такий по місту бігає)
І куди це все ділося? Почало з'являтись багато лівих бусиків, де водії їздили від рання до смеркання, які не платили податків і тд і тп.
За такої низької рентабельності ніхто нової техніки не закуповуватиме, крупні компанії інвесутвати в наше місто не будуть.Цитата:
будуть їздити по місту нормальні автобуси
А це ще за які гроші? Їм би хто електродів підігнав, щоб наявні машини хоч якось латати.Цитата:
почнеться модернізація тролейбусного парку
ооо, тут я тобі можу розповісти цілу історію. Було три таких перевізника: САБж(29, 28 і 30 маршрути, здаєтсья), "Подіум" (білі пижики 22, 34, 35 і ще якісь кілька маршрутів) та "Сіріус"(білі івеко-краз) - 27 маршрут. Всі ці фірми прожили по кілька років. робота в них була дуже цікава: по-перше пижики незнати хто загнав з Турції, а тут їх взяли в лізинг чи в кредит, ну але аж ніяк не за повну передоплату. Коли пройшло кілька років, буси намотали по кілька сот тис. км. пробігу і почали сипатись принципові вузли, пижики почали складати з кількох один, бо на нові дорогі деталі грошей начальство не виділяло. Ось тому-то в період з 97-го до початку 00-х кількість пижиків зменшалась в прогресії з кількох десятків до одиниць. ними ніхто не переймався, бо машина все-рівно як не своя, а заставна. 100% інформація, що водії навіть ночували в пижиках, які стояли на ремонті, бо за ніч запросто інші водії могли сперти коробку передач на свою машину чи поміняти лисе своє колесо на його нове і відправитись в рейс(як свого часу на тролейбусах), лишивши цього без роботи. Так, був порядок і всі традиції автопідприємства (хоча, зараз медогляд і техогляд перед виїздом також будь-де є нормою, бо відстій маршруток організовано тільки на територіях автопарків з відповідним персоналом, за що постійно перевізник платить гроші), але з часом вони були не такі солідні, як на початку. Хазяїн "синіх" львівський - якось всі буси, які ще могли рухатись, перегнали назад в Львів, бо там так само порозбирали все на донорів, а ті, що були не на ходу, ще кілька років стояли в дворі на київській на брусках, потім їх десь вивезли, кажуть з власникам щось трапилось. "Білі" пижики були тернопільські під якимось криміналітетом, порозбирали на куски їх так-само, потім вони плавно злились з іншою фірмою, чиї пазики ще з 98-99 року закупки зараз розвозять бабок по селам. Івеко забрав назад кредитор. Лишились тільки таксопарковські рафіки і їхня заміна - газельки. Підприємство державне акціонерне, а тримав його тоді, по слухам, син якогось міністра чи щось коло того. Так, тоді закуповувалось все масово і десятками, бо в 98р. паливо коштувало 60коп. за літр, а вартість квитка була 40 чи 50 коп, газ взагалі смішні копійки. Один літр палива на той час - це півтора пасажира, при тому, що тролейбуси на Озерну, Львівське, автовокзал і Дубово ще не їздили, а самих маршруток було в рази менше. А зараз? Літр палива (17 грн) при ціні квитка 3 грн - майже 5.5 пасажира, маршрутками кишить, стоячих заборонили возити, періодично роблять облави і штрафують, хоча все-рівно возять - або домовляйся, або плати штраф. А раніше пижик, з вікон якого не стирчали зади пасажирів, був чимось дивним. До речі, ці сині і білі пижики також отримували якісь незначні дотації з бюджету за перевезення пільговиків, чого ніколи не отримували і не отримують приватні. Ловиш суть, чому тоді крупні організовані компанії-перевізники своєю чисельністю переважали приватних і чому вони дружно щезли з міста? І чим ти їх зараз сюди заманиш? - Нічим, бо ловити нічого.Цитата:
ТК "Ференц і Ко"
Про що ви говорите ? яка низька рентабельність? В серелнбому 700 грн в день заробляє хазяїн буса який сам керує. Це чистий прибуток за день. За паливо вже відкладено, але не пораховано хабарі, стоянки, розрішення, ремонт буса.Цитата:
За такої низької рентабельності ніхто нової техніки не закуповуватиме, крупні компанії інвесутвати в наше місто не будуть.
700х25 робочих днів = 17.500 грн. Відкладай на ремонт в місяць 2.500. Відкладай на хабарі, стоянки і т.д ще 3.000 грн. Дохід виходить 12.000 грн. Заробіть такі гроші у м. Хмельницькому. В дійсності заробляється більше на пару тисяч, але вже взяв побільше щоб дехто не пилікав