Sanja, то може нехай все розсиплеться і кляті гроби на колесах підуть у небуття? І будуть їздити по місту нормальні автобуси не на 2,5 маршрутах, і почнеться модернізація тролейбусного парку. Треба тільки щоб почали нормально рахувати пасажирів.
Якщо вже почали в касові апарати вбудовувати модулі передачі даних прямо в податкову (ой, вибачте у фіскальну службу), то зробити касові апарати, що видавали б білет і звітували туди ж автоматично (і те і те) і контролери б ходили не тільки по комунальному транспорту, а й по маршрутках - не зайців ловити, а тих хто їх пускає.
Доречі на зорі маршруток, у добу автентичних "пижиків" (коли вони були дійсно Пежо синього і білого кольору), мій батько працював водієм у ТК "Ференц і Ко" (це ті що сині були). Так от там було класичне транспортне підприємство. Зі всіма нормами праці, контролем та ін. Водії не працювали по 18 годин на добу у дві зміни. А у дві зміни по пів дня. Перед виходом на лінію - обов'язкова перевірка стану здоров'я у лікаря. І пам'ятаю, батько навіть кави не пив багато - бо гіпертонік і боявся що не допустять до роботи. І це у приватній структурі! А контролери ходили ловити не тільки зайців, а й водів, і якщо зловили, то відмазатись було практично не реально (водієві) - могли за скількись то порушень звільнити. І зарплата була на той час не така вже й маленька і офіційно в білу працювали. І графік руху був фіксований - можна було годинник звіряти по ним. І звісно ніякого шансону, курива, мату і вдягнені були як тепер водій тролейбуса "Богдан" (зелений такий по місту бігає)
І куди це все ділося? Почало з'являтись багато лівих бусиків, де водії їздили від рання до смеркання, які не платили податків і тд і тп.


Ответить с цитированием