Тобто, за твоєю логікою, власник маршрутки повинен і заробити добре в день, шоб ікру ложками хавати і не кабачкову (її буде водій істи) а червону, і при цьому ще й буса відбити за максимум півроку. Тобто через півроку він буде мати і непоганий заробіток і бус вже відбитий в кармані, то може він і ціну на проїзд зменшить - бус то вже в плюсі? Фіг вам!
Всі нормальні люди вкладаючи гроші в справу не ставлять за мету одразу повернути інвестиції (розумне слово, яке відразу пояснює чому на заході ніхто не хоче в перший рік витягнути з бізнесу стартовий капітал).
На заході вартість буса була б константою, на яку нараховувалася б амортизація і по закінченню строку гарантії бус би продався б в задрипану україну на маршрут №25а, і сума амортизації разом із виручкою за цей бус дала б новий бус.
А от у нас бідна газелька на газу відбиває себе стільки разів, скільки вона витримує, допоки не розсипається. І власник хоче тільки одного - ікри червоної, разів десять відбити буса і щоб податків менше платити при цьму всьому, користуючись послугами контор типу "Купави"
Всі наші проблеми від того що бізнес у нас розвивався у пост СРСР-ку епоху, коли на тому ж таки постСРСРському просторі були надприбутки у 200-300%%, наші "нові українські" бізнесмени звикли до таких розкладів і мати прибуток у розмірі 10-15% (що є нормою на заході) це для них "ніщебродство"
А так як наш весь бізнес пішов із "Тучі" і бандюків, то і бажання зразу хапнути і по-більше надто переважає здоровий глузд.
Не рівняй х... з п.... Яка затратна частина у лікарів і вчителів? На то вони й може переведені у бюджетне підпорядкування щоб були доступні кожному. Хочеш більше - плати у приватних школах і лікарнях.
Хочеш платити більше перевізнику - їзди на таксі. А ні, то купи тут на форумі S600 і плати заправкам.
Без введення нормального обліку перевезень, а не "зайшов - сам візьми собі квиток" ми ніколи не взнаємо правдиву рентабельність цього бізнесу.
Чому вже 2 чи 3 роки ходять страшні чутки серед кондукторів троллейбусів, що введуться електронні проїзні квитки? Хотіли б ввести - давно б ввели (у Мінську цієї зими за 2 місяці ввели, при тому що громадського транспорту там у кілька разів більше, а вартість проїзду порівняна і з нашою)??? Та не вигідно це все, бо ж кому вигідно щоб все йшло білим, навіть у комунальному підприємстві. Крали, крадуть і будуть красти. Європейці блін....
1. Майдан 2004 рік
2. Євромайдан 2014 рік
3. ............ цікаво чи будуть ці самі граблі через 10 років? І чи ближче ми будемо до Європи через тих самих 10 років?