Понесла мене не чиста занести свій САБ в сервіс центр фірми ЧІП по вул. Свободи. Головна причина чому я заніс саме туди, я близько працюю і зручно під час обіду занести а потім і забрати свій саб (Це я так думав) Вообщем заніс я 3.05, здав, сказав що не працює, (гудить) коли включений. Прийняли. дали мені квитанцію, в якій було написано вже що товар поцарапаний, хотя в нього не було ніяких пошкоджень- це вже насторожило мене, але думаю фіг з ними, не піду я розбератися з ними, тому що це речення обнаружив вже вдома, коли вдивився в квитанцію. На сервісі запевнили, на протязі 1-3 днів мені перезвонять і скажуть, в чому була проблема, скільки буде коштувати ремонт і саме головне чи я буду згідний викласти таку суму за ремонт.Пройшло вже 5 днів, ніхто так і не позвонив. Вирішив я вже наярувати, дозвонився, сказав номер квитанції, хвилин 5 я прочекав на трубці, і слухав гарний мужский голос який в далечені матюкався і з кимось розмовляв, потім мені сказали що "Інженер" мені перезвонить, і кинули трубку. Ну думаю, все.. Капец мому сабу. Але тільки що звонять і кажуть ваш саб готовий, забирайте після 2 годин. А шо з ним було? Спайка відійшла, а скільки коштує ремонт? 60 грн ! За спайку? Нууууууу, я ще "конденсати" поміняв. Вообщем лоханули мене по повній, більше туди нічого не понесу
п.с а 60 грн все таки віддам, щоб з дурними справи не мати і собі нерви не портити