pustota,
Дык а в чем проблема? Надо было забрать сразу раз "поцарапанный" (а раз словил лоха то звиняй) и найти мастера который тебе за буханку хлеба отремонтит ну или подучится годик другой и самому сделать. Дерзай)
"Если вы знаете жизнь, дайте мне свой адрес"
Не буду шукати для них виправдань, але ситуації є різні. Я б сам передзвонив на 3-й день в сервіс, щоб взнати, чи відремонтували.
А вони нічого не казали про платну діагностику? Просто реально, оскільки сума така невелика, з клієнтами її зазвичай не узгоджують. А чи вирішиться проблема після перепайки, взнати одразу практично неможливо. А уяви, перепаяв ти все як треба, апарат працює. Телефонує клієнт, ти його радуєш, а він: "Я ж вам не давав згоди на ремонт!". І що, тепер все випаювати?
Це стандартний напис в сервісних центрах. Просто клієнт може потім довго виносити мізки за міліметрову подряпину, яку ж сам і зробив. Та навіть придивись до свого саба детально (можна з лупою), сам побачиш дрібні подряпини. Про них і пишуть. Якщо є якісь серйозні ушкодження, то їх вже записують окремо.
ні, не казали.якщо саб 200 грн коштує, а ремонт 60 грн -це для нього сутєва сума, може я його взагалі викинути хотів, і тих 60 грн докласти до нового?
питання стояло в тому, коли буде виявлена проблема, тому буде проінформовано мене як клієнта, що за проблема, і скільки буде коштувати ремонт. Я знаю так це робиться. А відмазки типу - це не велика сума 60 грн, тут не діють, я взагалі 44 грн в день заробляю -) мені 1.5 дня треба проробити щоб забрати саб =)
був би настрій так і сказав, що мені не треба ремонту, я занесу наприклад до ПП чи в технопростір, може там дешевше
в наступний раз він би таке не робив
Последний раз редактировалось pustota; 08.05.2012 в 16:33.
Спасибо за спасибо
Какая разница? Работники отталкиваются от трудоёмкости процесса, а не от стоимости изделия. Ширпотреб рассчитан на выброс после поломки, а сервисы - для дорогостоящих изделий, ремонт которых рентабелен и имеет смысл. Вы же не понесёте часы за 15 грн к мастеру, чтобы он зарядил за починку 50 грн? А труда он вложит что в ролекс, что в Q&Q одинаково. Отсюда и цена, не стоит сетовать.
І скільки ж по Вашому має коштувати платна діагностика звичайного простого електронного приладу?
Скільки по Вашу є сума невеликою? 45 грн./день це є мінімум і його отримує 40% населення, і для багатьох це є великі кошти. Чи може вже в нас всі отримують 1000$ і викласти 100 грн. за ремонт це дрібниця?! А уявіть що вам без вашої згоди на ремонт перепаяли а воно не працює і причина не виявлена, що далі? Хто далі візьме в ремонт. Тому для такого є діагностика і відповідно спеціаліст, а не "ламер" виявляє причину без механічного втручання в пристрій. Зараз більшість СЦ і т.п. вважають, що якщо їм здали на ремонт значить вони без питань ремонтують, телефонують тільки тоді коли потрібні оплатити дорогі комплектуючі.
Так звичайно стандартний запис, але що він вже таки враховує в себе при опротестуванні?!
А ще придивіться до даного СЦ, там же все на купі!, як вони взагалі там працюють?!
Дивлячись що за пристрій. За саб, думаю, від 35-40грн..
Так що, тепер сервісникам працювати безкоштовно? Яка різниця, скільки заробляє людина, котра здала пристрій на ремонт?
Елементарно: або ремонтують повторно (якщо зроблять нормально, можуть і запросити доплату), або повертають гроші і пишуть на папірці, що там ремонтувалось.
Якщо ти з ним не згодний, так і кажеш, нехай викреслюють або передруковують квитанцію про прийом техніки. Або ж покажуть, де там є подряпини і інші ушкодження. А як розписався і не читав, то чиї це проблеми?
Так же діагностика не була проведена, так як причина не встановлена:Та немає різниці, просто повинна бути елементарна коректність і повага, а не обдираловка, і давайте я буду писати лекцію про наше сервісне "ціноутворення".
Це точно, що так доплату можна повторно здирати кілька раз, при цьому не видно спочатку кінцевої ціни, а відповідно клієнта підсаджують на "голку" і деруть гроші, коли при кваліфікованому підході клієнт отримує відповідну інформацію... На таких папірцях як правило немає відповідних печаток і підписів і з таким папірцем в будь-якому разі думаю всі знаю куди сходити можна. Ось тому приклад: Тут навіть папірця не дали.
Це безрезультатно. Краще не мати справ з таким СЦ.
Последний раз редактировалось GTX590; 12.05.2012 в 03:36.
Ремонт был проведен, и устройство проработало 3 дня. Делать выводы из работы СЦ - ИМХО невозможно, не держа в руках "вещь" и не зная ее устройства и принципа работы. По таким работам необходимо оговаривать вопросы дальнейшего использования устройства после ремонта. Но самое главное - первоначальное качество самого изделия, за 200 гр. желать нормальной работы от саба продолжительное время - нереально (как кому повезет).
Последний раз редактировалось allex; 12.05.2012 в 07:01.
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)