Цитата Сообщение от Wolpix Посмотреть сообщение
А вони нічого не казали про платну діагностику? Просто реально, оскільки сума така невелика, з клієнтами її зазвичай не узгоджують. А чи вирішиться проблема після перепайки, взнати одразу практично неможливо. А уяви, перепаяв ти все як треба, апарат працює. Телефонує клієнт, ти його радуєш, а він: "Я ж вам не давав згоди на ремонт!". І що, тепер все випаювати?
І скільки ж по Вашому має коштувати платна діагностика звичайного простого електронного приладу?
Скільки по Вашу є сума невеликою? 45 грн./день це є мінімум і його отримує 40% населення, і для багатьох це є великі кошти. Чи може вже в нас всі отримують 1000$ і викласти 100 грн. за ремонт це дрібниця?! А уявіть що вам без вашої згоди на ремонт перепаяли а воно не працює і причина не виявлена, що далі? Хто далі візьме в ремонт. Тому для такого є діагностика і відповідно спеціаліст, а не "ламер" виявляє причину без механічного втручання в пристрій. Зараз більшість СЦ і т.п. вважають, що якщо їм здали на ремонт значить вони без питань ремонтують, телефонують тільки тоді коли потрібні оплатити дорогі комплектуючі.

Цитата Сообщение от Wolpix Посмотреть сообщение
Це стандартний напис в сервісних центрах. Просто клієнт може потім довго виносити мізки за міліметрову подряпину, яку ж сам і зробив. Та навіть придивись до свого саба детально (можна з лупою), сам побачиш дрібні подряпини. Про них і пишуть. Якщо є якісь серйозні ушкодження, то їх вже записують окремо.
Так звичайно стандартний запис, але що він вже таки враховує в себе при опротестуванні?!
А ще придивіться до даного СЦ, там же все на купі!, як вони взагалі там працюють?!