Отсюда вывод.
Лучше с умным потерять, чем с дураком - найти.
Какая разница? Работники отталкиваются от трудоёмкости процесса, а не от стоимости изделия. Ширпотреб рассчитан на выброс после поломки, а сервисы - для дорогостоящих изделий, ремонт которых рентабелен и имеет смысл. Вы же не понесёте часы за 15 грн к мастеру, чтобы он зарядил за починку 50 грн? А труда он вложит что в ролекс, что в Q&Q одинаково. Отсюда и цена, не стоит сетовать.
Отсюда вывод.
Лучше с умным потерять, чем с дураком - найти.
Все, проблема вернулась. Пропрацював 3 дні і знов гудить. Работніки херові
Спасибо за спасибо
І скільки ж по Вашому має коштувати платна діагностика звичайного простого електронного приладу?
Скільки по Вашу є сума невеликою? 45 грн./день це є мінімум і його отримує 40% населення, і для багатьох це є великі кошти. Чи може вже в нас всі отримують 1000$ і викласти 100 грн. за ремонт це дрібниця?! А уявіть що вам без вашої згоди на ремонт перепаяли а воно не працює і причина не виявлена, що далі? Хто далі візьме в ремонт. Тому для такого є діагностика і відповідно спеціаліст, а не "ламер" виявляє причину без механічного втручання в пристрій. Зараз більшість СЦ і т.п. вважають, що якщо їм здали на ремонт значить вони без питань ремонтують, телефонують тільки тоді коли потрібні оплатити дорогі комплектуючі.
Так звичайно стандартний запис, але що він вже таки враховує в себе при опротестуванні?!
А ще придивіться до даного СЦ, там же все на купі!, як вони взагалі там працюють?!
Дивлячись що за пристрій. За саб, думаю, від 35-40грн..
Так що, тепер сервісникам працювати безкоштовно? Яка різниця, скільки заробляє людина, котра здала пристрій на ремонт?
Елементарно: або ремонтують повторно (якщо зроблять нормально, можуть і запросити доплату), або повертають гроші і пишуть на папірці, що там ремонтувалось.
Якщо ти з ним не згодний, так і кажеш, нехай викреслюють або передруковують квитанцію про прийом техніки. Або ж покажуть, де там є подряпини і інші ушкодження. А як розписався і не читав, то чиї це проблеми?
Так же діагностика не була проведена, так як причина не встановлена:Та немає різниці, просто повинна бути елементарна коректність і повага, а не обдираловка, і давайте я буду писати лекцію про наше сервісне "ціноутворення".
Це точно, що так доплату можна повторно здирати кілька раз, при цьому не видно спочатку кінцевої ціни, а відповідно клієнта підсаджують на "голку" і деруть гроші, коли при кваліфікованому підході клієнт отримує відповідну інформацію... На таких папірцях як правило немає відповідних печаток і підписів і з таким папірцем в будь-якому разі думаю всі знаю куди сходити можна. Ось тому приклад: Тут навіть папірця не дали .
Це безрезультатно. Краще не мати справ з таким СЦ.
Последний раз редактировалось GTX590; 12.05.2012 в 03:36.
Ремонт был проведен, и устройство проработало 3 дня. Делать выводы из работы СЦ - ИМХО невозможно, не держа в руках "вещь" и не зная ее устройства и принципа работы. По таким работам необходимо оговаривать вопросы дальнейшего использования устройства после ремонта. Но самое главное - первоначальное качество самого изделия, за 200 гр. желать нормальной работы от саба продолжительное время - нереально (как кому повезет).
Последний раз редактировалось allex; 12.05.2012 в 07:01.
я образно сказав що 200, я не повню скільки він коштував
Вот ссилка на цей товар [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
allex,
GTX590,
Wolpix,
Краще підкажіть що далі робити, після ремонту (забирання саба) не дали ніякої квитанції і бумажки що був проведений ремонт, коли і скільки коштував
Спасибо за спасибо
pustota,
Для начала перезвоните и скажите что произошло. В крайнем случае, все очень боятся упоминания про Спілку захисту споживачів, к ней от чипа 5 минут пешком.
Felorgas (12.05.2012)
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)