Конденсаторы ещё очень даже недорого перепаяли.
Понесла мене не чиста занести свій САБ в сервіс центр фірми ЧІП по вул. Свободи. Головна причина чому я заніс саме туди, я близько працюю і зручно під час обіду занести а потім і забрати свій саб (Це я так думав) Вообщем заніс я 3.05, здав, сказав що не працює, (гудить) коли включений. Прийняли. дали мені квитанцію, в якій було написано вже що товар поцарапаний, хотя в нього не було ніяких пошкоджень- це вже насторожило мене, але думаю фіг з ними, не піду я розбератися з ними, тому що це речення обнаружив вже вдома, коли вдивився в квитанцію. На сервісі запевнили, на протязі 1-3 днів мені перезвонять і скажуть, в чому була проблема, скільки буде коштувати ремонт і саме головне чи я буду згідний викласти таку суму за ремонт.Пройшло вже 5 днів, ніхто так і не позвонив. Вирішив я вже наярувати, дозвонився, сказав номер квитанції, хвилин 5 я прочекав на трубці, і слухав гарний мужский голос який в далечені матюкався і з кимось розмовляв, потім мені сказали що "Інженер" мені перезвонить, і кинули трубку. Ну думаю, все.. Капец мому сабу. Але тільки що звонять і кажуть ваш саб готовий, забирайте після 2 годин. А шо з ним було? Спайка відійшла, а скільки коштує ремонт? 60 грн ! За спайку? Нууууууу, я ще "конденсати" поміняв. Вообщем лоханули мене по повній, більше туди нічого не понесу
п.с а 60 грн все таки віддам, щоб з дурними справи не мати і собі нерви не портити
Последний раз редактировалось pustota; 08.05.2012 в 12:07.
Спасибо за спасибо
Конденсаторы ещё очень даже недорого перепаяли.
Досить адекватна ціна, пайкою за 5 рублів вам ніхто не буде займатись.
pustota,
Дык а в чем проблема? Надо было забрать сразу раз "поцарапанный" (а раз словил лоха то звиняй) и найти мастера который тебе за буханку хлеба отремонтит ну или подучится годик другой и самому сделать. Дерзай)
"Если вы знаете жизнь, дайте мне свой адрес"
Це взагалі один з магазинів (саме по вул. Свободи), де, не побоюсь цього слова така бидлота працює, що аж верне. Серед трьох присутніх продавців від сили один адекватно поводиться, розмовляє і хоча б щось дійсно робить.
Ace
Да, с вежливостью у нас проблема всегда была, не приучены у нас люди улыбаться и не хамить. И запас словарный мало кому позволяет и воспитание совковое. Вторая проблема — это незнание товара, который продаёшь. Редко можно получить ответ на вопрос по параметрам или функциям определённого девайса.
Сам, последнее время, покупаю в интернете через человека любящего и разбирающегося в своём деле. И общаться приятно и посоветует, что взять и расскажет: подойдёт, не подойдёт, станет не станет и т.д. В магазины, всё больше, захожу просто убить время и поглазеть на витрины.
Торренты спасают нас от шлака киноиндустрии...
Core i7-2600K@4500Ghz, ASUS P8Z68-V Pro, 2xHynix 9-10-9-24 1333Mhz@1866Mhz, Geforce GTX280.
user_lol (08.05.2012)
Не буду шукати для них виправдань, але ситуації є різні. Я б сам передзвонив на 3-й день в сервіс, щоб взнати, чи відремонтували.
А вони нічого не казали про платну діагностику? Просто реально, оскільки сума така невелика, з клієнтами її зазвичай не узгоджують. А чи вирішиться проблема після перепайки, взнати одразу практично неможливо. А уяви, перепаяв ти все як треба, апарат працює. Телефонує клієнт, ти його радуєш, а він: "Я ж вам не давав згоди на ремонт!". І що, тепер все випаювати?
Це стандартний напис в сервісних центрах. Просто клієнт може потім довго виносити мізки за міліметрову подряпину, яку ж сам і зробив. Та навіть придивись до свого саба детально (можна з лупою), сам побачиш дрібні подряпини. Про них і пишуть. Якщо є якісь серйозні ушкодження, то їх вже записують окремо.
ні, не казали.якщо саб 200 грн коштує, а ремонт 60 грн -це для нього сутєва сума, може я його взагалі викинути хотів, і тих 60 грн докласти до нового?
питання стояло в тому, коли буде виявлена проблема, тому буде проінформовано мене як клієнта, що за проблема, і скільки буде коштувати ремонт. Я знаю так це робиться. А відмазки типу - це не велика сума 60 грн, тут не діють, я взагалі 44 грн в день заробляю -) мені 1.5 дня треба проробити щоб забрати саб =)
був би настрій так і сказав, що мені не треба ремонту, я занесу наприклад до ПП чи в технопростір, може там дешевше
в наступний раз він би таке не робив
Последний раз редактировалось pustota; 08.05.2012 в 16:33.
Спасибо за спасибо
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)