Net4, ну, скажемо так, зараз в 25-30 нормальні ремонтники це все вміють
А у старшого покоління немає тенденції до змін на нові технології. Наприклад, мій колишній начальник тільки десь пів року назад вперше поставив 7-ку. До того всіх клієнтів вмовляв ставити ХР. І він, мабуть, досі не знає, як ті 7-ки крякати. Встановити софт? У нього був набір програм десь так 2000-2004 років, з тих пір він їх не оновлював і нічого нового не додавав. Якийсь консерватизм.
Зате так, язик був підвішений. Наприклад, у клієнта комп взагалі не вмикався. Ну зробив він його. "А у вас там ще був вірус. Якийсь WinRARCrack.exe, я його видалив. Може він ні на що не впливав, але з вас додатково 70грн. за антивірусну обробку". Або любив на нових материнках замінити батарейку, бо вона показувала 2.99В.
Після роботи з такими немолодими спеціалістами, міняється ставлення до них, і далеко не в кращу сторону.