Ну що народ погодьтесь, що пан Козак (директор ТП) не вміє програвати точно так само як спілкуватись із своїми споживачами. Товар продає, а при найменшому конфлікті підсилає своїх працівників, а сам переховується і ніколи не виходить на зв’язок. Лише через офіційну переписку. Хіба така людина може отримати подяку від людей.
Особисто я купую там де хороше відношення до споживача та хороший сервіс, а не там де дешево і нема з ким вирішити конфліктну ситуацію.
Краще замість того, щоб обговорювати чужу працю здобував підтримку споживачів
Последний раз редактировалось vik; 27.12.2011 в 12:10.
Сергій Козак (27.12.2011)
vik, Перепрошую, але ми з Вами не спілкувалися, можете представитися і детальніше проянити ситуацію, що склалася?
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Я щось не зрозумів, нашовні адміни чому від мого імені створена ця тема, я писав свій пост зовсім в інші?
Звісно не спілкувались, Ваші працівники не дають можливості з Вами зв’ятись кажуть що на роботі буваєте рідко, телефон тільки особистий, який не дадуть. Сказали чекайте тут може десь і зайде.
А потім ви для вияснення конфлікту підсунули іншу не компетентну людину.
Але це не тема для обговорення на форумі
Хоча поясніть чому в покупня в квитанції стоїть печать пп Козак. а координати щоб з ним зв’язатись в магазині не надають?
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
про про пп нічого не маю- це ваша справа що там ставити. Але я як споживач хотів з Вами вирішити одне питання, але нажаль Ви на зв’язок не вийшли, хоча контакти свої я надавав. І була прозьба, що буду общатись тільки з Вами, так як від Вашого імені продавався товар, а не від імені Ваших менеджерів, які нічого не вирішують
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)