В коментарях не працює перенесення на нову стрічку, тільки через br.
Сергій К (16.02.2013)
Ну є ж такий пункт, не я його вписувавТа і може це для майбутніх покупців, які не обов'язково будуть реєструватись.
и
Последний раз редактировалось VictoR; 16.02.2013 в 16:30.
VictoR
Wolpix, а де є інет магазин без реєстрації? Я до речі забрав би реєстрацію через соц мережі, знаю на сьогодні це тренд, але все ж...
VictoR
Зараз реєстрація потрібна, бо магазин закритий для більшості відвідувачів.
проблему з емейлом вирішимо автозаповненням, якщо людина авторизована.
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
якщо в прайсі ТП є в наявності товар в магазині, я можу замовити цей товар через інтернет магазин, прийти і забрати? чи мені його окремо будуть везти зі складу? ну і як довго треба в такому випадку чекати?
deleted.
При замовленні через інтернет магазин на Вас у першу чергу буде ставитися в резерв товар на точці видачі (зазвичай магазин), якщо його там не має, то буде їхати зі складу чи під замовлення.
Якщо замовленяя буде повністю на магазині Вам прийде смс про готовність.
пс. прайс скоро зникне з сайту.
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Трошки незручно коли після встановлення параметрів фільтра потрібно ще нажимати "показати" для фільтрування. На хотлайні і розетці фільтрується автоматично, як тільки встановиш параметри фільтра.
Також були би дуже зручно коли при наведенні курсора на фото товару картинка би збільшувалась (типу як на аукро).
Ще прийшлось деякий час пошукати як видалити товар з корзини ))) Дуже маленький і неінформативний значок видалення.
Немає терміну гарантії в описах товарів.
Під кожним товаром є вкладка "коментарі", але "коментар" це не зовсім те слово, у нього зовсім інше значення, можливо краще все таки "відгуки покупців".
А взагалі ідея створення інтернет магазину у Хмельницькому чудова. Успіхів!!!
Сергій К (16.02.2013)
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)