При замовленні ставлю галочку, щоб мене сповіщали по милу, при цьому саме мило не прописую, і все проходить далі на ура.
Вид для печати
При замовленні ставлю галочку, щоб мене сповіщали по милу, при цьому саме мило не прописую, і все проходить далі на ура.
а навіщо вказувати мило, якщо воно вказується при реєстрації?Цитата:
Сообщение от Wolpix Отменить связь
Ну є ж такий пункт, не я його вписував :) Та і може це для майбутніх покупців, які не обов'язково будуть реєструватись.
и
Wolpix, а де є інет магазин без реєстрації? Я до речі забрав би реєстрацію через соц мережі, знаю на сьогодні це тренд, але все ж...
Та практично всі :) Реєструватись ніхто не змушує, це зазвичай йде як пропозиція.Цитата:
Сообщение от VictoR Отменить связь
Зараз реєстрація потрібна, бо магазин закритий для більшості відвідувачів.
проблему з емейлом вирішимо автозаповненням, якщо людина авторизована.
якщо в прайсі ТП є в наявності товар в магазині, я можу замовити цей товар через інтернет магазин, прийти і забрати? чи мені його окремо будуть везти зі складу? ну і як довго треба в такому випадку чекати?
Трошки незручно коли після встановлення параметрів фільтра потрібно ще нажимати "показати" для фільтрування. На хотлайні і розетці фільтрується автоматично, як тільки встановиш параметри фільтра.
Також були би дуже зручно коли при наведенні курсора на фото товару картинка би збільшувалась (типу як на аукро).
Ще прийшлось деякий час пошукати як видалити товар з корзини ))) Дуже маленький і неінформативний значок видалення.
Немає терміну гарантії в описах товарів.
Під кожним товаром є вкладка "коментарі", але "коментар" це не зовсім те слово, у нього зовсім інше значення, можливо краще все таки "відгуки покупців".
А взагалі ідея створення інтернет магазину у Хмельницькому чудова. Успіхів!!!
як на мене то навпаки - зручно: встановив відразу всі фільтри, і примінив. на тій же розетці коли виставляю декілька фільтрів при кожному треба часто чекати доки пройде запит, дрібниця, але неприємно.Цитата:
Сообщение от skydriver01 Отменить связь