Логіка в тому що по гарантії ремонтують безкоштовно, а без - за грошіЦитата:
Сам придумал, или приснилось? За ремонт техники сервисному центру платят деньги. За отказ - нет.
Л - логика!!!
Вид для печати
Логіка в тому що по гарантії ремонтують безкоштовно, а без - за грошіЦитата:
Сам придумал, или приснилось? За ремонт техники сервисному центру платят деньги. За отказ - нет.
Л - логика!!!
За счет производителя, который не только за свой счет поставляет запчасти, а ещё и платит сервисному центру.Цитата:
Сообщение от John.USA Отменить связь
Если на неисправной запчасти нет механических повреждений, СЦ не выгодно отказывать в ремонте.
Їм не дійде, не старайся ;)Цитата:
Если на неисправной запчасти нет механических повреждений
Мда, ще один далекий від теми лізе давати поради, спираючись чисто на свою логіку. На ремонті за рахунок клієнта можна наварити набагато більше і живими грошима, а якщо повезе то взагалі прокрутити схему, получити оплату і від виробника і від клієнта.Цитата:
Сообщение от crashaston Отменить связь
З.І. Покручені болти ,покоцаний пластик після самостійного зняття кришки -механічні пошкодження чи ні ?
Ну звідки хлопцям знати, що виробники окремо платять СЦ за діагностику, окремо за ремонт, по розцінках прописаних в договорі .Так що СЦ в будь якому випадку отримає свій процент від партнера, а ремонтувати за рахунок покупця по своїх цінах набагато вигідніше.Цитата:
Сообщение от Vad13 Отменить связь
Дружище, ты хоть один бренд обслуживал по гарантии?
Повыползали, понимаешь, диванные експерды с ярмоленец и городков, где в жизни не было и не будет АСЦ.
Тему в топку
Нешановний, тримайте себе в руках, те що Ви з обласного центру, ще не робить Вас розумнішим та кращим за інших і тільки бидло коли у нього закінчуються аргументи переходить на особистості і образи. Ви не повірите, але люди з райцентрів теж купляють комп"ютери, телефони та іншу техніку і звертаються в СЦ.Я взагалі працюю в Хмельницькому і по роботі доволі часто доводиться звертатися в різні СЦ.Цитата:
Сообщение от crashaston Отменить связь
Ну добре, розкрию карти: я працював в АСЦ, і crashaston до недавнього часу теж. Така от фігня :)
А ви там далі доводьте, що в гарантії щось написано (вочевидь, невидимими чорнилами), як в СЦ (по ходу, в якихось гнилих конторках) відмовляють в гарантії і все таке інше ;)
Ух, какие баталии.
1) Да, СЦ ВЫГОДНО отремонтировать по гарантии как можно больше устройств.
2) Да, СЦ может отказать в гарантии, если пользователь или чудо-мастер, делавший замены - полной рукожоп. Но для этого надо постараться и оставить после себя полный п....ц внутри ноутбука.
Эти два утверждения пересекаются, но не взаимоисключают друг друга.
Все залежить від лояльності виробника - спробуйте зробити заміну в техніці Aple. Мова йшла про те що в разі порушення умов гарантії виробник може відмовити в безкоштовному ремонті.Цитата:
Да, СЦ может отказать в гарантии, если пользователь или чудо-мастер, делавший замены - полной рукожоп. Но для этого надо постараться и оставить после себя полный п....ц
Навіть коментувати не буду, хлопака явно в неадекваті, якшо судить про людину на підставі форумного профіля. Подумаєш Хмельницький, пропиши собі адрес силіконова долина, будеш на форумі самий авторитетний есперд.Цитата:
Сообщение от crashaston Отменить связь
О_о, а що ж зразу не сказав, що робив в АСЦ. Напиши хоч шо то за такий безвідмовний сервіс, що ремонтує по гарантії розпаталахану домашніми майстрами техніку.Цитата:
Сообщение от Wolpix Отменить связь
Хватить і один раз випадково не туди тикнути отвьорткою, щось замкнути, продерди , надламати,потом гарно все скрутити і бігти в сервіс до добрих хлопаків типу волпікса .Цитата:
1) Да, СЦ ВЫГОДНО отремонтировать по гарантии как можно больше устройств.
2) Да, СЦ может отказать в гарантии, если пользователь или чудо-мастер, делавший замены - полной рукожоп. Но для этого надо постараться и оставить после себя полный п....ц внутри ноутбука..
Топікстартер боїться віддати свою цяцьку типу сертифіцірованим майстрами, щоб не зламали, а йому радники тут парять, що можна все поміняти самому і ше по гарантії відремонтують,якщо шось зламає.Цитата:
Все залежить від лояльності виробника - спробуйте зробити заміну в техніці Aple. Мова йшла про те що в разі порушення умов гарантії виробник може відмовити в безкоштовному ремонті.
Та воно вам треба? Але скільки приносили компів, навіть із зірваними пломбами. Перевірив, чи все на місці, записав, що пломба зірвана, прийняв. Якщо під час діагностики виявиться, що поломка була з вини клієнта, звичайно, можна спокійно нагадати про зірвану пломбу. Але ну просто не було навіть таких випадків, щоб клієнти всередині щось натворили. Тому і відмов в гарантії не було. Звичайно, були і платні ремонти, коли проблема була програмна. Але так, щоб через пошкрябані гвинтики, чи навіть зірвані пломби, одразу позбавляти гарантії - це до якихось неадекватів треба звертатись.Цитата:
Напиши хоч шо то за такий безвідмовний сервіс, що ремонтує по гарантії розпаталахану домашніми майстрами техніку.
І під час діагностики це з великою долею ймовірності буде виявлено. Звісно, тоді прощавай, гарантія.Цитата:
Хватить і один раз випадково не туди тикнути отвьорткою, щось замкнути, продерди , надламати,потом гарно все скрутити і бігти в сервіс до добрих хлопаків типу волпікса .
Ще один, хто вичитує те, чого нема :) Щоб я не повторювався, перечитайте все уважніше.Цитата:
по гарантії відремонтують,якщо шось зламає
Шановний, по-перше на оф. сайті Асус в розділі " Гарантія на продукцію ASUS" чітко написано, що сліди несанкціонованого розкриття позбавляють гарантії і це не моя придумка, по-друге Ви самі фактично визнали, що рішення ремонтувати по гарантії розпечатану техніку чи відмовити приймає майстер і все залежить від того, що йому вигідніше. Отже, постає питання, навіщо самостійно вскривати пристрій, якщо це може позбавити гарантії ?Цитата:
Сообщение от Wolpix Отменить связь
Ми ходим по колу.Цитата:
по-перше на оф. сайті Асус в розділі " Гарантія на продукцію ASUS" чітко написано, що сліди несанкціонованого розкриття позбавляють гарантії і це не моя придумка
Що??? Навіщо перекручувати мої слова? Якщо пристрій вийшов з ладу через клієнта, тоді ремонт не гарантійний. Якщо ні, то гарантійний. Все, я іншого не казав.Цитата:
Ви самі фактично визнали, що рішення ремонтувати по гарантії розпечатану техніку чи відмовити приймає майстер і все залежить від того, що йому вигідніше
Якщо може позбавити гарантії, то краще не розбирати. Якщо не позбавить, можна розбирати. Логічно ж?Цитата:
Отже, постає питання, навіщо самостійно вскривати пристрій, якщо це може позбавити гарантії ?
Ребята, не ссорьтесь! Вопрос снимается!
На 17-й день после покупки ноут благополучно издох, так что теперь по-любому дорога одна — в сервисный центр :Happy:
ох было б весело если б влезли, поменяли и по гарантии пришел отказ )))Цитата:
ноут благополучно издох
кто-то бы попал на новый ноут )))
что же тут веселого?Цитата:
ох было б весело если б влезли, поменяли и по гарантии пришел отказ )))
кто-то бы попал на новый ноут )))
пздц, любители же вы срач развести на ровном месте)
А если по теме - я бы не стал сам лезть в гарантийный ноут...
сама ситуация, а не то, что сломался ноутЦитата:
что же тут веселого?
це з серії - у сусіда хата горить, на душі радість…Цитата:
сама ситуация, а не то, что сломался ноут
пальцем в небо? до чого тут це? я про інше кажу, а вам одне в голові.Цитата:
це з серії - у сусіда хата горить, на душі радість…
Шановне панство, підкажіть будьласка скільки часу потрібно на діагностику мат.плати? Здав минулого тиждня, а сам в понеділок (17.09), і до сьогодні ні гугу. Я обурений такою роботою :D так, як не знаю чи варто купувати нову (поки не подорожчала).
І ще: чомусь при перевірці стану ремонту на тій неділі писало "товар не знайдено", і лиш сьогодні "прийнято на діагностику". Таке враженя що плату мою прийняли недавно, а не минулої неділі:Embarassed:
Шановне панство, підкажіть будьласка скільки часу потрібно на діагностику мат.плати? Здав минулого тиждня, а саме в понеділок (17.09), і до сьогодні ні гугу. Я обурений такою роботою :D так, як не знаю чи варто купувати нову (поки не подорожчала).
І ще: чомусь при перевірці стану ремонту на тій неділі писало "товар не знайдено", і лиш сьогодні "прийнято на діагностику". Таке враженя що плату мою прийняли недавно, а не минулої неділі:Embarassed:
Я теж той ноут, про який йдеться у першому повідомленні, здав 17.09, і теж статус періодично міняється з "товар не знайдено" на "прийнято на тестування", вже два рази туди-назад. Баришня, яка приймала, на запитання, як дізнатись про готовність, щодо сайту взагалі не заїкалася, сказала шо передзвонять.Цитата:
Сообщение от zibert Отменить связь
Тока шо перезвонили, шо готов! Наверно читают нас :)Цитата:
Сообщение от Vovan Отменить связь
А на сайте статус по-прежнему "Принят на тестирование". Так шо не смотрите туда.
Кстати, самому к ним дозвониться невозможно - автоответчик не пускает.
Если уже речь зашла о ЧИПе, кто-нибудь в курсе, у них где-то есть актуальный прайс, доступный для просмотра? Тот, что на сайте, еще майский.
Может где-то есть секретная ссылка?
прайсу нема ніде...Цитата:
Сообщение от Vovan Отменить связь