Хто знає коли і на скільки буде подорожчання проїзду в міському транспорті?
А то на все ціни ростуть і на пальне в т.ч., а про проїзд щось нічого не чути.
Хто знає коли і на скільки буде подорожчання проїзду в міському транспорті?
А то на все ціни ростуть і на пальне в т.ч., а про проїзд щось нічого не чути.
Це питання пассажира? Чи побажання перевізника?
Скажіть у кого зросла зарплата за останні кілька місяців?
То з якого, я повинен платити більше, щоб у когось вона зросла?
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Перевізницькі двигуни на святому дусі працюють? Дизпаливо вже по 17.50 - практично вдвічі дорожче, ніж рік тому, вартість проїзду з тих пір піднялась чи то на 0.5, чи то на 1 грн - непропрціонально здорожчанню палива і комплектуючих. Про яку ще добавку до зарплати може йти мова?
Хто б мені ще зарплату 2 рази підняв порівняно з минулим роком - долар 2 рази піднявся. За перевізників не переживайте, задаром вони не їздять, там вже пораховано соляру по 20. Та й в часи пік вони перевозять в 2 рази більше пасажирів чим місць в маршутці.Перевізницькі двигуни на святому дусі працюють? Дизпаливо вже по 17.50 - практично вдвічі дорожче, ніж рік тому, вартість проїзду з тих пір піднялась чи то на 0.5, чи то на 1 грн - непропрціонально здорожчанню палива і комплектуючих. Про яку ще добавку до зарплати може йти мова?
vlad_ru (18.11.2014)
А це спитайте в тих, кого всім натовпом пропхнули до руля. Жалітись тепер немає на кого, кого хотіли - того отримали, про ризики всіх попереджували, тільки ніхто не слухав.Хто б мені ще зарплату 2 рази підняв
Sanja, ти от мені скажи, ти став заробляти в гривні більше (читай в долларі стільки ж саме)?
Якщо солярка зросла, і возять в мінус - то хай не возять. Але ж возять - значить заробляють. Я не питаю скільки, я кажу так, що на фоні того, коли всі почали заробляти менше - вимагати комусь одному підвищувати тарифи, щоб заробляти стільки ж як і "колись" - абсурд.
Давайте всі піднімемо свою маржу по курсу доллара і прив'яжемо до солярки. Але що тоді будуть їсти наші батьки/пенсіонери? Адже буханка хліба теж буде по 8 гривень мінімум - справедливо?
Маржа на товарі що я продаю - була і при 5грн/доллар 100 гривень на одиниці, і зараз така ж сама. А тільки підвищиш - зразу ниють, що дорого
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
З таким підходом лікарі перестануть лікувати, вчителі вчити дітей і т.д - недалекоглядного радикалізму в діях, гадаю, з нас вже досить по горло, зараз ми як-раз пожинаємо його плоди. "Голодні, але горді"...Якщо солярка зросла, і возять в мінус - то хай не возять
Тобто, за твоєю логікою, власник маршрутки повинен і заробити добре в день, шоб ікру ложками хавати і не кабачкову (її буде водій істи) а червону, і при цьому ще й буса відбити за максимум півроку. Тобто через півроку він буде мати і непоганий заробіток і бус вже відбитий в кармані, то може він і ціну на проїзд зменшить - бус то вже в плюсі? Фіг вам!
Всі нормальні люди вкладаючи гроші в справу не ставлять за мету одразу повернути інвестиції (розумне слово, яке відразу пояснює чому на заході ніхто не хоче в перший рік витягнути з бізнесу стартовий капітал).
На заході вартість буса була б константою, на яку нараховувалася б амортизація і по закінченню строку гарантії бус би продався б в задрипану україну на маршрут №25а, і сума амортизації разом із виручкою за цей бус дала б новий бус.
А от у нас бідна газелька на газу відбиває себе стільки разів, скільки вона витримує, допоки не розсипається. І власник хоче тільки одного - ікри червоної, разів десять відбити буса і щоб податків менше платити при цьму всьому, користуючись послугами контор типу "Купави"
Всі наші проблеми від того що бізнес у нас розвивався у пост СРСР-ку епоху, коли на тому ж таки постСРСРському просторі були надприбутки у 200-300%%, наші "нові українські" бізнесмени звикли до таких розкладів і мати прибуток у розмірі 10-15% (що є нормою на заході) це для них "ніщебродство"
А так як наш весь бізнес пішов із "Тучі" і бандюків, то і бажання зразу хапнути і по-більше надто переважає здоровий глузд.
Не рівняй х... з п.... Яка затратна частина у лікарів і вчителів? На то вони й може переведені у бюджетне підпорядкування щоб були доступні кожному. Хочеш більше - плати у приватних школах і лікарнях.
Хочеш платити більше перевізнику - їзди на таксі. А ні, то купи тут на форумі S600 і плати заправкам.
Без введення нормального обліку перевезень, а не "зайшов - сам візьми собі квиток" ми ніколи не взнаємо правдиву рентабельність цього бізнесу.
Чому вже 2 чи 3 роки ходять страшні чутки серед кондукторів троллейбусів, що введуться електронні проїзні квитки? Хотіли б ввести - давно б ввели (у Мінську цієї зими за 2 місяці ввели, при тому що громадського транспорту там у кілька разів більше, а вартість проїзду порівняна і з нашою)??? Та не вигідно це все, бо ж кому вигідно щоб все йшло білим, навіть у комунальному підприємстві. Крали, крадуть і будуть красти. Європейці блін....
1. Майдан 2004 рік
2. Євромайдан 2014 рік
3. ............ цікаво чи будуть ці самі граблі через 10 років? І чи ближче ми будемо до Європи через тих самих 10 років?
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Почему ни кто не упомянул о массовом нарушении перевозчиками графиков движения маршруток в вечернее время. Это явное нарушение договоров со стороны перевозчиков. При таких графиках движения надо тарифы понижать а не повышать.
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)