Можно подключить заместо основного, обеспечь хорошее охлаждение ключей и трансформатора. Ключи по возможности перенести на нормальные радиаторы с обдувом. Автомобильный аккумулятор парит серной кислотой.
Є стандартний УПС PowerMust або АРС 500ВА. Чи можливо до нього підключити автомобільний акумулятор замість класичного упсового??
Автомобільний акумулятор - (A)MEGA 12V 74Ah 680A(EN).
Холодний старт, навантаження до 200 ватт максимум - (ТВ (150 ватт піково) + лампа-економка).
що подрібно для підключення? Якась модернізація чи можливо й напряму підключити замість основного?
зарядка акума планується через автомобільну зарядку акумулятора.
Можно подключить заместо основного, обеспечь хорошее охлаждение ключей и трансформатора. Ключи по возможности перенести на нормальные радиаторы с обдувом. Автомобильный аккумулятор парит серной кислотой.
Та шо вы мне говорите..... Химию учили?
Felorgas, тут головне питання як заряджати акумулятор? І чи взагалі потрібно це робити. Бо ж може ви просто знімаєте його з авто, працюєте деякий час з УПСом і назад на зарядку в авто? Але якщо ні, то струм заряду, що буде давати УПС буде меншим від номінального струму для вашого "великого" акумулятора. Як мінімум довша зарядка.
Вже поробив всім родичам такі приспособи із старих УПСів. Ні в кого нічого зверх норми не гріється, бо ж транзистори польові там в ключовому режимі, а це не надто багато потужності на них. Можна для самовтіхи дірок наробити і кулер прикрутити. Але це тільки для самовтіхи.
Власне модернізації ніякої в найпростішому випадку не треба. Якщо як приспособо на холодному старті і ніколи в мережу 220 вмикатися не буде. До того ж навіть тільки з шунтом китайського амперметра на 10А УПС вже пищав що батарея розряджена, тож не думаю, що якийсь діод захисний чи ще щось там буде доречно. Треба тільки дріт потовстіше від акума з клемами в плату впаяти
Последний раз редактировалось ShUmMy; 29.12.2014 в 22:40.
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Felorgas (29.12.2014)
И не только химию учил но и наблюдал неоднократно изьеденные парами кислоты платы в промышленных упсах ( не гелевые аккумуляторы). СНиП 2-58-75 " Воздухообмен в помещениях аккумуляторных батарей с элементным коммутатором с временным пребыванием персонала, расположенных в главном корпусе, должен предусматриваться из условия обеспечения в воздухе содержания паров серной кислоты в пределах допустимой концентрации (2 мг/м3), а водорода - пределах взрывобезопасной концентрации (0,7 % по объему)." - читаем - [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.] еще - [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.] Дышать парами серной кислоты не полезно для здоровья. По поводу охлаждения ключей - штатные радиаторы расчитаны на кратковременный режим работы упса и при указанной ТС мощности при продолжительной работе будут перегреваться.
Pastuhevich, частные случаи в расчет не берем. У меня тоже есть пара гелевых акумов от упсов, которые съедают свои же клеммы. Но их то рабочими и назвать нельзя. А нормальный рабочий аккумулятор будь то с жидким, или же гелевым электролитом никогда не будет просто так серной кислотой распространяться. А те концентрации водорода, которые выделяются при зарядке можно назвать ничтожно малыми.
Бывал я в Аккумуляторной на нашей станции Хмельницкий. (1 этаж серого кирпичного 5эт здания возле моста по ул. Трудовой). Так да, все меры предосторожности, вентиляция, кафельный пол и тд и тп. Но те акумуляторы, которые там восстанавливают и заряжают исчисляются не единицами а десятками штук одновременно и емкостями вплоть до танковых 190 Ач.
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Некоторые АРС 500 даже без подключения наружного аккумулятора греются и горят с пиротехническими эффектами))). Не зря их отзывают. Ищем свою модель АРС - [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
нічого особливого придумувати не потрібно, лише нормальні клеми на акум і надійно-товсті (4мм.. кв.) провода. Власне єдине, на що зверніть увагу - споживана потужність приймача, якщо тел + економка - нічого не грітиметься вище норми. Якщо ви туди 1 КВт нагрузите - то не протягне довго, то і само розуміється.
Якщо це для освітлення - то простіше той же акум із упса = діод на 10 Вт 12 В, брав за 60 грн (на нього з 775 сок. охолодження з термопастою) і працює 6-7 годин відмінно, Т діода в робочих межах (до 50 С), і це без кулера, щоб не шумів, лише сам холодильник з металу, термопаста обовязково!!!
А, ще бажано 1 Ом резистор послідовно ват на 5 (трохи гріється, якщо кераміка - не критично), на ньому нівелюється1-1.3В, для яскравості світіння - не критично, для температурного режиму діода - важливо.
І щодо випарів: новий або ж робочий (в гарному стані) гелевий акум цілком допустимо використовувати в жилому приміщенні. В протилежному випадку усі упси стояли б на балконах. )))
Хм, і ще добавлю: для тих в кого автомати знаходяться в квартирі і освітлення - леди, то дуже просто: автомати - вимкнули, вихід упса в розетку, зайві споживачі із розетки, і все у вас як завжди (окрім монотоного бубніння упса, що теж можна вилікувати в нього).
у випадку появи електроживлення - все в зворотньому напрямку (і бажано чоловічими і тверезими руками - зважаючи на період теперішній).
Последний раз редактировалось Vertuos; 30.12.2014 в 15:55.
на випадок виключення світла поставив собі Інвертор напруги ПНК-12-600
http://stability.com.ua/istochniki-bespereboynogo-pitaniya-elim-elim-no-600-480-vt
+купив автомобільний акумулятор 60 А/год(для данної моделі інвертора допускається підєднання акумулятора з зарядкою його до 150 а на год,-ток заряду до 7 а)
при виключенні світла телевізор Філіпс 46 дюймів + мій комп +комп дочки працювали дві години без проблем
індикатор заряду акумулятора впав за цей час з 7-їх поділки на 5-у...
акумулятор брав закритого типу з вивідною трубкою газів
купив шести метрову гнучку трубку в Епіцентрі і вивів за межі квартири(просверлив скрізний отвір в стіні під вікном)
Ребята, есть полудохлый УПС (батарея умерла давно, не держит вообще, да и кнопкой вкл/выкл не включается/не выключается, приходится его включать/выключать просто вставив вилку в розетку, хотя работает как стабилизатор, когда напряжение прыгает, то упс щелкает) - [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Можно к нему подключить аккумулятор автомобильный?
Какой аккумулятор лучше купить, что куда и как подключать (если можно, опишите так, чтобы понял даже далекий от электрики человек)?
Последний раз редактировалось MADMAXIMUS; 18.01.2015 в 21:10.
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)