То есть, в системе e-kvytok были нижние места, а в кассе- не было?
То есть, в системе e-kvytok были нижние места, а в кассе- не было?
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
ну і правильно, працівникам укрзалізниці, та їх родичам, теж треба якось їздити, погано ж коли мені приходиться їхати на верхніх полицях. доречі для працівників постійно 3-5 квитків в резерві)
deleted.
Виходячи з того, що на е-Квиток нижні місця є, то ніхто нічого не викуповує...просто говорять, шо немає.
А ось цікаво, що вказано на моніторах, що обернені до покупця, там ж має бути та ж інформація, що і в касира.
І звідки інформація про "відкриття вагонів", схоже на дезу, або виправдання касирів, оскільки знову ж таки в е-квитку можна вибрати будь який вагон, тим паче, що вони належать різним залізницям.
Последний раз редактировалось bream; 01.11.2011 в 08:53.
Інформація підтвердилася, доки не заповнять 1 вагон наступний не відкривають.
да-да, в мене є родичі на вокзалі...
хоча я останній раз потягом їздив в років 15
Вообще-то должны открывать , когда в предыдущем вагоне останется только 9 свободных мест.
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Откуда такая информация?
Насчет 9 мест, думаю логика здесь следующая. В купейном вагоне 9 купе. Если есть хотя бы 10 свободных мест, значит как минимум 2 из них- в одном купе. То есть, например , ребенок с родителем могут взять билеты в одно купе. Если же мест осталось 9, то надо уже открывать следующий вагон.
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)