Не згоден! якщо продавець-консультант здібний "говорун" то він даже без високої кваліфікації і знання техніки може так завести в оману покупця що той юпс до холодильника купить!!
На цьому форомі сидять ті які хоть інколи з технікою зіштовхуються! а людей які розбираються в техніці на рівні "шо це?" більше ніж на рівні "це відяха, я на ній контру-страйку грав,то норм" тому над продавцями немає ніякого контролю! він буде старатись продати побільше,якщо від цього залежить його зарплата! а що і чи потрібно це покупцю йому вже байдуже
Ви не згодні, тому що неуважно читаєте.
Я ж кажу, якщо я прийшов у магазин і ДІЙСНО хочу купити, наприклад фотоапарат, тому що завтра йду на день народження, і його ціна має бути не більшою за 1500 грн, то я його куплю полюбому, як не в цьому магазині - то в іншому, а не вийду звідти з соковитискачем. У попередньому повідомленні я саме це мав наувазі, тому що більшість з наших форумчан таки розбирається в тому, що хоче придбати, незрозуміло тільки чому вони тоді жаліються на продавців.
Зрозуміло, коли людина приходить і каже: "мені треба ноутбук, ну такий щоб нормальний був...." тоді тут грає роль вміння продавця, і саме від нього залежить куплять ноут в нього чи ні, і якщо куплять то який? дійсно нормальний чи той що пів року уже валяється на складі, а тут уже потрібний справжній талант))))
Сергій Козак (06.12.2010)
При нишішньому асортименті товарів - ідея утопічна)))
Як максимум можливо зробити експертну систему з 5 чи 10 варіантів зборки і конкретним переліком комплектуючих сформованих продавцем заздалегіть, які б задовольняли певні потреби покупця, система задасть кілька питань, наприклад:
ЦІНА - ПРОЦЕСОР - ПАМ’ЯТЬ - МОНІТОР..... і побиття на групи РОБОЧИЙ, ГЕЙМЕР, ДОМАШНІЙ... і в результаті система видасть один із 10 варіантів.
Хоча це скоріш всього підійде для покупця, який взагалі в цьому не розбирається.
Так наприклад К-трейди продавали свої БРАВО, чітко розбиті на моделі.
+ для продавця - з часом, після моніторингу продажу, є можливість планувати закупку конкретних комплектуючих.
беручи певні комплектуючі більшими партіями зменшиться вартість кінцевого продукту....
Правильно! Я того и сказал за базу данных товара. С базы записи-товары никуда не удаляются, а только добавляются новые. Если выходит новый товар, его добавляют в базу товара, которую использует прога. Главное: помещать каждый товар в таблицу записей-товаров с пределённым критерием отбора и внести описание о нём. Прога то неизменится. Будет только расширяться база которую она использует.
о чём мы тут говорим? если незнающий человек заходит в магазин и он хочет 100% купить то что нужно именно ему, то в 99% он купит не то, ибо продавец не в состоянии быть в курсе всех нюансов фото-видео, аудио, ТВ, комп и т.д. техники а сказать мол я не в курсах я знаю хорошо стиралки о нне сможет и начнёт рассказывать скзки про другие товары.
Как по мне было бы легче сделать онлайн консультантов, далее их разбить на категории, в принципе они стандартны:
Портативная техника
Компьютерная техника
Офисная техника и телефония
Аудио и видеотехника
Фото и видеокамеры
Бытовая техника
типа такого, и уже в режиме онлайн консультанты по соотв рубрикам будут давать консультации что куда и как лучше взять + сразу же оформлять предзаказ и созваниваться по мобильному с потенциальным покупателем информируя его о дате поступления товара и т.д.
+ вбивать его мобильный в базу и автоматом рассылать СМС при заходе товара на склад, с текстом аля: "Здравствуйте, ваш товар поступил на склад, уточнить время и дату доставки в магазин вы можете у менеджера Васи по тел: 666-13" + если в базу с номером мобильного будет внесёно и Имя к примеру, то смс в виде "Здравствуйте, Василиса ..." будет дополнительным позитивным ммоентом для клиента )
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)