в тому то й фішка, що продвинутий менеджер зможе продати "спецу" щось з аналогічного що є в наявності, а ну тупо розвести руками і сказати - "німа такого"
в тому то й фішка, що продвинутий менеджер зможе продати "спецу" щось з аналогічного що є в наявності, а ну тупо розвести руками і сказати - "німа такого"
John.USA, разговор о том, что участники нашего форума, в большинстве своем, редко задают вопросы в таких магазинах, а если и задают - то только по прайсам (когда были изменения по той или иной позиции) или по срокам поставки товара. Вполне возможно, что и ошибаюсь в столь завышенной оценке форумчан, но те, кого знаю, вряд-ли будет по "пустякам" задавать вопросы менеджеру, заведомо изучив товар от "а" до "я".
Последний раз редактировалось allex; 25.06.2012 в 20:19.
2allex - мистецтво продажу - це мистецтво, і знанням цінників тут не обійдешся. мова не про технопростір,а взагалі. можна закривати бесіду, бо ти так і не зрозумів, яким має бути менеджер з продажу.
allex, не "ведіться", це провокація))
таким чином John.USA апає цю "тему".
Ace
2Allex "разговор о том, что участники нашего форума, в большинстве своем" таряться на оптовому складі Технопростора,а не в магазині
John.USA, вот и пришли к общему знаменателю, что начинающим необходимо учить матчасть, а затем посещать магазины. А каким должен быть менеджер - решает только начальник.
Последний раз редактировалось allex; 25.06.2012 в 20:33.
не зовсім так, для цього і є менеджер по продажу. Саме його справа продати те що потрібно покупцю, на що він розраховує по його можливостям.
Давно чекав подібної теми. Хочу додати своїх 5 копійок. В технопросторі працюють якісь вилупки. Було декількак казусів. То товару небуло(що в прайсі був в наявності), то ціни не сходилися (добре що на касі виправили), а то і гарантія обрізана на товар (виправдуються що партія така попалась). Але найбільше здивувало те, що більшість консультантів працюють на результат, а не на імідж. Здається правило "покупець завжди правий" не для цього магазину писане.
Не знаю який там аналітик контролює товар на полицях, але бувають повні провали з асортиментом, але це скоріше проблеми керівництва.
І ось після чергового фейлу консультанта зовсім не хочеться такого сервісу. До рівня Brain'a з такими темпами років ще 10 рости...
forusers, чому не писане? я без проблем поміняв бракований GPS-навігатор.
Але завжди є "Галя балована" (см. анекдот), якій все недогода!)
Тема для відгуків давно існує [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Звичайно, якщо Ви його в резерв не поставили, перед тим як забирати. Товар можуть продати будь-якої миті.
У прайсі ціна не є актуальною.
Гарантію на товар ніхто не обрізає - вона не залежить від того скільки часу товар знаходить на складі.
Кількість товару на вітрині різко падає після вихідних коли дуже високий попит, а новий товар не приходить.
Ви, мабуть, з Брейна
Проблеми повязані з прайсом до кінця літа зникнуть - буде інтернет магазин.
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)