Один з виходів, при залежності від курсу - відсотковий перерахунок. Варіант не вирішує всіх питань, але якщо за ніч дол\грн міняється на 5 відсотків - може дати відстрочку до аналізу ринку та більш кропотливої роботи над кожним товаром.Ответ напрашивается сам собой. Откройте свой интернет магазин с 10000 наименований. Каждый день обновляйте прайс, и после этого следите за корректностью цен, желательно тоже каждый день, и желательно хотя-бы 50% из тех же 10000 клеточек.
Только люди, никогда не имевшие дело с этим, могут нести такую чушь про репутацию и прочее бла бла бла.
Але такої помилки як промахнутись нулем на клавіатурі ніяк не виключити. Можна звичайно, якщо є штат розробників, розробити аналітичні моделі та аналіз данних по критеріям, але то вкрай дорого та непросто.
Що до рейтингу ТП - на наших форумчанах багато не втратить), а поодинокі випадки вирішуються менеджерами в онлайн режимі(так має бути). Така помарка - не найбільша проблема в магазинах, є й серйозніші речі проти яких варто протестувати.