По закону, допоки сервісний центр не признає його непридатним до ремонту, мало що зробити можна. Можливо можна поспілкуватись з директором точки продажу, пояснити ситуацію. Є шанс, що піде на зустріч і замінить. Але спокійно і без матів
Добрый день. Есть телефон на гарантии. Сервисный центр микросистема. Телефон постоянно зависает, т.д. не включается. Несли уже три раза. Первый они списали на аккумулятор - купили, забрали - пару дней опять завис (перезагружался сам, зависал вплоть до не включения). Второй раз меняли плату - забрали, через пару дней, то же. Третий раз продержали десять дней, три дня протестировали, у них все хорошо. Забрали, пару дней и то же все. При каждом ремонте прошивали его. Уважаемые форумчане, как поступать в данной ситуации? Телефон Gigabyte Gsmart Guru G1.
По закону, допоки сервісний центр не признає його непридатним до ремонту, мало що зробити можна. Можливо можна поспілкуватись з директором точки продажу, пояснити ситуацію. Є шанс, що піде на зустріч і замінить. Але спокійно і без матів
DV-2014 DV-2015 DV-2016
Не раз після трьох ремонтів з однією поломкою товар списували або повертали гроші. Точно процедуру не підкажу, але було таке. Частіше всього зі скандалами, хоча можна ж і без них обійтись, просто вказавши на відповідні закони.
Три безрезультатних гарантійних ремонти підряд = повернення грошей або заміна товару. Звертайтесь у Товариство захисту прав споживачів, якщо по хорошому не вийде.
В мене колись (дуже вже давно) так було з моб. телефоном. Прямо з цього Товариства при мені подзвонили у магазин і питання вирішилось.
Вот вы все наивные... Года 3 назад такое ещё прокатило бы. А сейчас - увы.
Ремонт до последнего. И сервисный центр к этому никакого отношения не имеет.
Что прислали на замену - то и поставили.
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)