13 May 16:57
Я
доброго дня, підкажіть на рахунок "сервісу захищених платежів". Покупець робить платіж, я відправляю товар, покупець товар забирає і відміняє платіж, чим в такому випадку захищенний продавець?
13 May 17:00
Оператор
Я
13 May 17:01
Оператор
Доброго дня
13 May 17:01
Оператор
хвилинку, будь ласка
13 May 17:04
Оператор
так, продавець захищений У разі якщо відправник отримав послуги / товар раніше виставленої дати, він може самостійно підтвердити платіж, щоб не чекати його проведення в зазначену дату, так само у разі якщо послуга не була надана, в архіві є кнопка для скасування платежу
13 May 17:06
Я
я мабуть не так виразився, покупець "недоброовісний" отримав товар і відмінив платіж, що робити в такому випадку продавцю?
13 May 17:07
Оператор
хвилинку, будь ласка
13 May 17:16
Оператор
Для вирішення питання необхідно кілька хвилин Вашого часу! Я займаюсь вирішенням, залишайтесь, будь ласка, на зв'язку ...
13 May 17:16
Я
ок
13 May 17:20
Оператор
Ви з платіжним дорученням, про те що відправили товар
13 May 17:20
Оператор
звернетесь до банку
13 May 17:20
Оператор
або ж у чат
13 May 17:20
Оператор
зі скан копією чека
13 May 17:20
Оператор
якщо факт, шахрайства втсановлено, с отримувача, товару, будусть стягнуті кошти
13 May 17:22
Я
зрозуміло, якщо коштів на рахунку вже не буде тоді звернення тільки у відділення Міліції?
13 May 17:23
Оператор
баланс карти, буде стягуватись у мінус
13 May 17:23
Оператор
(отримувача)
13 May 17:24
Я
дякую за інформацію
13 May 17:24
Оператор
Був радий допомогти
13 May 17:24
Оператор
Дякуємо Вам за звернення! Якщо виникнуть питання, обов'язково звертайтесь! Всього найкращого!