Висновок - те що товар б/у зроблено на підставі того що в гарантійному талоні підпис не ваш. Інших слідів використання телефону до того як ви його купили не виявлено під час покупки. А дата продажу в талоні відповідає даті коли ви його купили? Чи вам підсунули продавці заповнений гарантійний талон з чужим підписом і проставленою датою яка не відповідала даті покупки?
Якщо ви хочете допомоги то попробуйте відповісти на запитання, тут ясновидців немає. Всеж таки - А дата продажу в талоні відповідає даті коли ви його купили? Чи вам підсунули продавці заповнений гарантійний талон з чужим підписом і проставленою датою яка не відповідала даті покупки?
Я ввечері вам відповім на це питання, гарантійний талон з собою не ношу, нажаль, по можливості прикріплю Вам зоображення цього талону (оригінального гарантійного талону Nokia), що стосується гарантійного талону, який друкувався на принтері разом з товарним чеком - то дата відповідає даті покупки. І ще, на сьогодні телефон в тому стані, в якому я його придбав, за виключенням стертих з тел. книжки попередніх записів.
а в чём проблема зайти в магазин и отдать товар?
Последний раз редактировалось ShUmMy; 21.11.2011 в 13:16.
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Стосовно 14 днів - в тім і проблема.
"Странные притензии" - до оператора немає чого ходити: та ж сімка працює на іншому телефоні бездоганно, зрештою, як працювала і до придбання нового телефону.
"Що значить "стертих з тел. книжки попередніх записів"" - це стосується тих записів типу "папуля" і т.д., які були в телефоні на момент купівлі.
AntKm,
ShUmMy,
В першу чергу хочу сказати, що видно в моєму першому повідомленні, я запитую тут поради, як можна вийти із ситуації що склалася, а не ставлю персонально Вам чи ще комусь із магазину претензії, без хамства, повідомлень типу " магазин г..., продавці .... ", оскільки я так не вважаю і поважаю Ваш магазин за лояльність в цінах та можливість вирішити будь які питання які виникають.
Єдине побажання - попереджати, що товар був куплений та повернений в магазин покупцем (цілком можливо, що і з тієї ж причини, тоді просто б купив тел. іншого кольору чи інший екз. і не виникло б подібного питання), тим більше, встановити факт повернення телефону в магазин та причини повернення - для Вас не становить проблеми.
В магазин звернуся як тільки зявиться можливість ( має значення час, багато хто з нас працює, в тому числі і я), сьогодні - завтра.
Дякую за розуміння.
Последний раз редактировалось Vertuos; 21.11.2011 в 13:40. Причина: + деталі
Vertuos, Я не працюю в магазині, ні в якому.
В мене теж була ситуація коли купив телефон з "папуля" "маманя" і тд. Повернув в той же день без питань.
Тут тільки йти в магазин та виясняти ситуацію саме з тою людиною, яка вам цей телефон продавала/виписувала гарантію
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.][Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Зачем переписывать в топике "Войну и мир", за это время нашлось бы 30 мин прикатить из любого конца города в магазин на замену телефона, времени нет? Значит оно вам так надо.
"Если вы знаете жизнь, дайте мне свой адрес"
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)