Та ну, буває стільки стоять на зупинках, що їдуть практично той же час, що й тролейбус, але замість 1грн. плотиш 1.5 і 2.
Вид для печати
Та ну, буває стільки стоять на зупинках, що їдуть практично той же час, що й тролейбус, але замість 1грн. плотиш 1.5 і 2.
ну не знаю. взяти до прикладу той 21 коричневий. що найбільший, то тролейбусам до нього дуже далеко, а тралік мій вибір, коли я нікуди не поспішаю. або хочу спізнитися)))) звичайно є і тролейбуси, які норм їздять, але їх одиниці
За последнюю неделю лишний раз убедился, что лучше постоять 10-15 минут, пропустить один "забитый" троллейбус, чем ездить в переполненных маршрутках. Чем то напоминает фото, а еще надо выходить:Shocked:
І тут згадується ще одна особливість менталітету наших людей. Коли всі місця зайняті, заходять і стають біля водія чи проходять не далі середини. Бо їм "скоро виходити", зупинки так через 3-4.Цитата:
Сообщение от allex Отменить связь
Ти просто не їздив на нормальному громадському транспорті. У Львові до Євро 2012 пустили багато нових автобусів і тролейбусів євро класу. Їдеш на них і "плевеш" =)Цитата:
Сообщение от VictoR Отменить связь
На рахунок спізнення : Хмельницький можна переїхати скоріше на велосипеді чим на маршрутці, і це не повязано з корками в місті, а з тим що на маршруті дуже багато машин, і в них середня швидкість має неперевищувати 15-20 км.год. Наприклад з озерної до плази на маршрутці я заїжаю за 15 хв, хоть там відстань 5 км. Тролейбус за 18 хв заїжає. На велосипеді я за 12-15 хв заїжаю, на машині за 5-7 хв, якщо дозволяють ті самі маршрутки. Раді цікавості я їхав з ружичної на озерну через камянецьку, вночі. заїхав за 6 хв. Все місто переїхати за 6 хв. =))
Приміру у Львові Сихів є такий райончик =), так я його на машині вночі також проїжаю за такий проміжок часу.