Хто ж её введет, если сами депутаты являются "перевозчиками" :DЦитата:
Сообщение от John.USA Отменить связь
Вид для печати
Хто ж её введет, если сами депутаты являются "перевозчиками" :DЦитата:
Сообщение от John.USA Отменить связь
То мер робив ту дорогу сам, чи він може стоїть на трасі і не пускає перенавантажені вантажівки? Чи власноруч має ловити підрядника і змушувати виправляти недоліки? Ну є ж відповідні служби, нехай і займаються своєю роботою.Цитата:
Отменить связь
Що вам на це відповісти? Мер точно вкурсі чого і чому. Але ми цього не взнаємо, принаймі при цій владіЦитата:
Сообщение от Wolpix Отменить связь
та да, точно )Цитата:
принаймі при цій владі
один из худших мэров за всё время, и дороги ломает, и ЖД вокзал развалил, такие красивые фонтаны были всегда )))
кроме вас это кто-то сказал ещё?Цитата:
один из худших мэров за всё время
а вы ветку почитайте ) одни недовольные ...Цитата:
кроме вас это кто-то сказал ещё?
Недовольные будут всегда, а оценка ваша.
то был сарказм )Цитата:
а оценка ваша
Ну і як? Всім содобалась транспортна реформа нашого мера?
Ну не знаю. мне нравится.Цитата:
Сообщение от John.USA Отменить связь
скачав софтіну "дозор", щось там маршрутів з ГПС взагалі не наблюдаю серед тих які мене цікавлять
чем? сняли часть маршрутов, часть изменили. почитать коменты на vsim.ua - народ жалуется. до реформы в тролейбус можно было влезть, сейчас - трудно. был какой-то график - сейчас нет.Цитата:
Ну не знаю. мне нравится.
лучше не стало однозначно.
вона взагалі показує не те щоб хотілось, те що показує не відповідає реальності, пише одні маршрути - а їдуть інші.Цитата:
скачав софтіну "дозор", щось там маршрутів з ГПС взагалі не наблюдаю серед тих які мене цікавлять
взагалі не розумію для чого було трогати той транспорт. ну хочеш зробити краще - додай маршрути. а то таке відчуття що зробили під перевізників - щоб їздили з пересадками.
+++Цитата:
Ну не знаю. мне нравится.
раньше выходишь ждешь, сейчас постоянно что-то едет, супер!
Токо не то и не туда, и вообще непонятно куда :DЦитата:
Сообщение от flopix Отменить связь
Саме так. Треба ж поставити на маршрут правильних людей. А кращі маршрути віджати для кращих людей. Все як в країні на букву У....Цитата:
зробили під перевізників - щоб їздили з пересадками
А от досвід користування транспортом в караїні Х(читайте саме "ікс") місті Y ("ігрек")
Транспортною мережею володіє лише одна компанія, хоча назвати компанією, то не можна, то мега корпорація (суто з кількості трансортних засобів що їздять мережею). Але те що це саме МТА володіє всією мережею і конкуренти навіть не з'являються на горизонті не призводить до монополізму і дибілізму, бо відповідальність в 1000 разів більша, ніж жага до наживи.
Так от. Незважаючи на мега полігон для маршрутної мережі існує дуже простий принцип: трансфер.
Як це діє.
У кожного є картка, з магнітною полосою. На картці або гроші або проплочений "безліміт".
Так от принцип такий. Ти оплатив на турнікеті, прикладом, в метро поїздку (знялась вартість поїздки), їдеш, вийшов. Біля станції метро зупинка автобуса, що не ходить раз в годину, а із дуже прийнятними інтервалами. Зайшов в автобус, у картоприймач провів тією самою картою - гроші не знімаються, а виконується трансфер. Єдина умова між першим (коли знімаються гроші) зчитуванням і другим (коли ви входите в автобус) не має бути більше двох годин.
Таким чином не потрібна мережа незрозумілих автобусів, що їдуть з мухосранської вулиці на проспект героїв дивану, а лише одна пересадка з автобуса на автобус (чи з метро на автобус). І немає того стовповиська автобусів, що ходять по Проспекту на Озерну, чи по Шевченка на Інститутську (прикладом). Автобуси не ходять тільки "з Катіону" і тільки "по інститутській" і й заїжджають в якісь типу єбеня типу молодіжної по всій довжині. мережа на то вона і мережа щоб охоплювати все, а не іздити тільки по рибним місцям.
Кожен новий маршрут створюєтьсяв країні У, щоб їздив якийсь дядька, слухав шансон, курив цигарку і ще говорив по телефону про дешеві запчастини до спрінтера на розборці такого ж хламу.
Але тут є один ньюанс - картка. Все йде по білому. Ніякого лівака, ніякого 500 гривень "Баті", а решту в кишеню. Ніякого ухиляння від сплати податків. Ніякого скиглення що "....возити в 21му маршруті собівартість 6 гривень а я вожу людей собі в мінус..." Все автоматично пораховано, податки сплачено, кондуктори курять бамбук, всі маршрути прораховані як ЛЮДЯМ менше йти до зупинки і які інтервали і в яку годину пік скільки має бути транспорту на лінії (бо ж наш "дядя пєтя" якшо зранку виїхав, то має і в годину пік роздувати спрінтера до розмірів плацкартного вагона, і напівпорожнім у весь інший час їздити), але з маршруту ні-ні.
І кажіть що у нас таке не буде, бо у нас пенсіонери, "мені одну зупинку" і взагалі то не по-українськи. Але Воно працює. На величезне місто не так багато (відносно) маршрутів але з трансфером ти можеш проїхати з будь-якої точки в і іншу сплативши проїзд один раз.
Доречі трансфер навіть реалізований для приміських маршрутів (що обслуговуються зовсім іншим оператором, але ж якось діляться з містом)
Так що нехай зроблять хоч ще 20 нових маршрутів, все рівно вони будуть збиткові, бо одночасно неможна вивезти з Дубово і в гречани і в лезнево і на проспект. А місто то росте, і вже зараз забудовуються болота, від яких до дороги рівної йти трохи треба, не те що до транспорту. Чекаємо нову маршрутку 68Б "Далека НижньоБерегова - Далекі Гречани через Дубово, Залізничний вокзал і логічно Речовий ринок"
Місту та і країні треба рости і розвиватися в цивілізованому світі, а не іздити в тих бидловозках і жалітися що бидловозка не везе. Чи задорого везе. Якби повернути колишню систему "талон-компостер", то половина диванних героїв їздили б зайцем. Але ж в Європі так не роблять, та й в Америці теж...
Чекаю критики, але мені фіолетово - я ходжу пішки, якщо дозволяє час
Может где-то и едет.Цитата:
раньше выходишь ждешь, сейчас постоянно что-то едет, супер!
А в реальности по другому.
22,01, понедельник, рабочий день.
Остановка дом быта на институтской.
С 21,55 по 23,15 прошла одна 49 переполненная маршрутка и ни одной 35-й.
Раньше за этот период минимум 5шт 35-х проходило, масса студентов едет в центр, в св, в шторм.
Управление транспорта не знает? Знает. Маршруты поделили, откаты занесли.
Ждем когда маршрутчики будут жаловаться что работают в минуса и поднимать цены.
Они же ездят по "утвержденному расписанию" даже когда в салоне 1 пассажир.
Опять поднимут цены и маршрутки будут ходить еще хуже.
Уже. Мишин жаловался. На vsim.ua была статья. Хочет 8, бо ездит в убыток)))
Формування думки суспільства, чи "підлизування" меру відбувається в засобах змі - наш телеканал по сюжетам якого всім сподобалось, vsim.ua - по їхнім статтям теж все гладко, хоча коментарі говорять звортнє. А в тролейбусі то взагалі по монітору мер через конжну хвилину.
Пишите правильні речі
Додам ще свої 5 копійок.
Таке враження що це реформа заради реформи і по яких критеріях змінювали транспортну мережу незрозуміло, як і те як рахували пасажирів
Починати треба з того про що пише Отменить связь
Єдиний електронний квиток (картка). Це єдиний спосіб рахувати пасажирів щоб перевізники вічно не плакалися що вони возять людей у збиток.
Навіть без зміни маршрутів це дасть зрозуміти які напрямки переповнені
Крім того це усуне постійні конфлікти між пільговиками та перевізниками бо в пільговика буде така сама ж картка. І відшкодування за перевезення пільговиків будуть рахуватися реальні а не ті міфічні які є на диний момент.
Ну і на останок варто було б обмежити дію пількових квитків в пікові години. Це непопулярна міра але це дозволить відсіяти людей яким обовязково треба купити картоплі на ринку о 7-ій ранку.
Додам про пільгоиків "там".
Там пільговики мають пільги, але пільга це половина вартості проїзду. Реалізується навністю посвідчення при купівлі електронної картки, яка вже сама визнаає тариф.
Ось вам і відсів зайвих шаровиків напокатушках. Платити всеирівно треба, але менше. Бажаючих зменшиться
Уже слышал жалобы.
Контролер 58го жаловался, что *хе.ово порешали* и теперь они возят даже меньше, чем раньше. Внезапно.
А водила 22го плакался, что *быдланы с вокзала рвут сидушки*
кто бы сомневался)Цитата:
*хе.ово порешали*
Ну что, 22ой маршрут наездился. Теперь ездит как раньше, но конечная на Силистре. Надолго их хватит?
Ну бляха, чого ж не на Озерній? Тепер з Озерної до Темпа тільки 29-й їздить (ну і 30-ка 10-й тролейбус, яких фіг дочекаєшся).Цитата:
Ну что, 22ой маршрут наездился. Теперь ездит как раньше, но конечная на Силистре.
тому що реформа!!! якби його повернули на старий маршрут - то де б взялось реформування? де піклування про людей (піклуються, як бачите, але не за тих :D )?Цитата:
Ну бляха, чого ж не на Озерній? Тепер з Озерної до Темпа тільки 29-й їздить (ну і 30-ка 10-й тролейбус, яких фіг дочекаєшся).
Да, теперь с Заречанской уехать на Озерную - минимум 30 минут ждать.Цитата:
Сообщение от Wolpix Отменить связь
Надеюсь, наш чудо-мэр на второй срок не вытянет.
А то улучшение на улучшении.
P.S. Придется машину брать)
та шо ви таке кажете, агент кремля і сепаратист :DЦитата:
Надеюсь, наш чудо-мэр на второй срок не вытянет.
ps. без образ, просто жарт
З 13 лютого 2018 року автобусний маршрут № 22 продовжено до кінцевої зупинки мікрорайону ОзернаЦитата:
Сообщение от HelloKitty Отменить связь
Отменить связь
О следующем изменении маршрута №22 будет сообщено дополнительно :)Цитата:
Сообщение от petr__ Отменить связь
Ну все, перемога!Цитата:
Сообщение от petr__ Отменить связь
А в эфире наша постоянная рубрика "Из жизни долбоёбов"
Отменить связь
Оптимізація реформи
1. Тр №18 це я так розумію перейменований №56 що зараз ходить?
2. Мені задавлось що №54 я бачив днями по Проспекту?
:Crazy:
а для чого 44 маршрут зняли? хіба з базару мало ним їздило на автостанцію?
Так он уже давно регулярно не ходит. С полгода точно. Попадались иногда одинокие колымаги раз в 2 недели, сейчас вообще перестал.Цитата:
Сообщение от John.USA Отменить связь
Денег мало. Вторую половину дня пустые ходили, кому оно надо?
Три машины на маршруте и все три съехали :D
Отменить связь
Забув, як назівається цей апп?
City.dozor.techЦитата:
Сообщение от ShUmMy Отменить связь
Есть сайт и моб.приложение.
А, вот оно что оказываетсяЦитата:
Три машины на маршруте и все три съехали
Отменить связь