14.11.2011 22:29
Хочу знову підняти тему про чесність голосування Народний Бренд 2011.
Введення підтвердження голосу через смс я сприйняв з великим ентузіазмом, але:
1) з самого початку я кілька разів у різні дні голосував за радіо Рокс, але кількість голосів залишалася - 1.
2) останнім часом після аналізу зрізів голосування на різний час я зрозумів що голоси накручує сама газета ВСІМ, судіть самі.
це на 01.11.11
"Є" - 186 "ВСІМ" - 180
Технопростір - 156 ЧІП - 133
це на 11.11.11
"Є" - 226 "BCIM" - 350
Технопростір - 183 ЧІП - 281
Різниця голосів
Є - 40 Всім - 170
ТП - 27 Чіп - 148
Невже усі читачі газети ВСІМ голосують за Чіп???
Інші бренди я не аналізував, але є кілька торгових марок, які ніхто не знає, але вони на перших місцях в групах.
25.12.2011
22 листопада 2011 року о 14.00 делегація від форуму була у газеті ВСІМ, на наступний день я отримав витяг з бази данних рейтингу майже за цілий місяць. Проаналізувавши його разом з Оленою Біньковською ми дійшли висновку, що були здійснені накрутки голосів. Олена телефонувала на номери вказані у базі данних і люди які піднімали трубку відповідали, що не чули за рейтинг, або що взагалі не голосували. Накручених голосів було більше половини.
Напишу про один з випадків накрутки. Вчитель інформатики з Хмельницької області попросив дітей сказати номера в СМС, які прийдуть їм на мобільні телефони. Далі він постійно натискав на одне і те саме місце в браузері і швидко голосував. Одне голосування займало у нього трохи більше 1 хвилини. Оскільки порядок відображення учасників був постійний, то він голосував за перших у списку у кожній категорії. І тільки коли доходив до категорії, яку він накручував, то голосував не за першу позицію.
Більшість перших позицій у категорії займали відомі бренди, але було дуже дивним, що у кількох категоріях з величезним відривом були невідомі бренди. Це пояснювалося вище описаним методом швидкого голосування. Таким чином більшість людей, що накручували голоси піднімали перші позиції у інших категоріях у яких їм було все одно за кого голосувати і економили таким чином свій час.
З організатором голосування в Хмельницькому ми дійшли висновку, що накручені голоси потрібно видалити, адже вони повністю спотворюють результати. Мені повідомили, що найближчим часом випустять прес-реліз і буде здійснений перерахунок.
Новини про перерахунок голосів не було... як і перерахунку, бо, мабуть, керівництво не захотіло щоб люди взнали про помилки в організації голосування.
Найбільше мене вразила халатність ведення бази. В жовтні не зберігали навіть дату та час голосування,не кажучи про ip адресу.
Все на що ми змогли вплинути, це виведення учасників у випадковому порядку в категорії і запис ip адреси.
Доказів, що організатори отримують гроші від учасників за перше місце у мене не має.
Очевидним є те, що часто на першому місці в категорії знаходилася лояльна до ВСІМ компанія.
Результати проаналізувати не можу, бо їх не оприлюднили ще.
далі буде ...


 
  
  
  Чесність рейтингу Народний Бренд ВСІМ 2011
 Чесність рейтингу Народний Бренд ВСІМ 2011
				 
  Ответить с цитированием
  Ответить с цитированием 
 
 Сообщение от Alex_Fort
 Сообщение от Alex_Fort 
 
  
 