-
Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Куди дивиться начальство Технопростору. Чому зранку нема нового прайсу, чому він зявляється тільки в обід коли він вже непотрібен. Невже так важко прийти зранку на роботу обновити прайс і виложити на сайт. Ніби серйозна організація а за цим ніхто не слідкує.
Я Так розумію турбота про майбутнього клієнта в них відсутня.
А в магазині стільки консультантів а хочеш щось запитати так він (вона) не знає про товар і 50% його характеристики.
Я зовсім не задоволений обслуговуваням магазину!!!!
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
зачем плодить темы?
есть же тема - Отменить связь
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
а что значит критерий 50% информации?
На данную минуту в прайсе 33476 позиций, продавац не обязан досконально знать их все. Достаточно владеть общей информацией. И то, что кто то выучив характеристики 2-3 позиций которые хочет купить, пришёл и начал задавать вопросы типа "а какая высота радиатора на чипсете", решает что все вокруг дураки, один он "Д'артаньян"
Так что конкретики 0 только нытьё.
А по поводу прайсов, подозреваю, что при таком ассортименте поставщик не один, и формирование прайсов с учётом динамики цен у поставщика требует времени, а то будет вой что "цены не соответствуют действительности".
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
В наявності з цих 33476 позицій може 10% є а мож і нема. Досконально ніхто нічого не знає але все ж вони там працюють і кожен день з цим стикаються невже так важко хоть щось почитати про нові позиції наприклад. А прайс можна скоротити до реальної наявності товару і обновляти його небуде проблем тим більше що таке обновити ціну навіть якщо вона жалежить від курсу долара, вони ж її не на рахівниці щитають.
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Так скажіть, про який девайс вам не розповіли більш детально, ніж ви знали, всім же ж цікаво ;)
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Цитата:
Сообщение от Wolpix
Отменить связь
Так скажіть, про який девайс вам не розповіли більш детально, ніж ви знали, всім же ж цікаво ;)
Что-то мне подсказывает, что это очередной троль, каких было на форуме уже немало:)
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
На рахунок прайса згоден раніше в 9-10 був свіженький, зараз після 3 годин в кращому випадку.
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Wolpix, консультант не знав, на який кілометраж розрахована мишка і скільки кліків витримають її кнопки)
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Цитата:
Сообщение от Strihnin
Отменить связь
Невже так важко прийти зранку на роботу обновити прайс і виложити на сайт.
Чіп оновляє прайси після 18 години щодня, всі задоволені. Омега о 6 ранку і т.д... Тобто на наступний день зранку Ви отримуєте вчорашній асортимент як по постачальникам, так і по наявності. Чим це краще? Технопростір після обіду викладає актуальний асортимент на цей же день з і всіма уточненнями.
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Цитата:
Сообщение от Strihnin
Отменить связь
В наявності з цих 33476 позицій може 10% є а мож і нема. Досконально ніхто нічого не знає але все ж вони там працюють і кожен день з цим стикаються невже так важко хоть щось почитати про нові позиції наприклад. А прайс можна скоротити до реальної наявності товару і обновляти його небуде проблем тим більше що таке обновити ціну навіть якщо вона жалежить від курсу долара, вони ж її не на рахівниці щитають.
Всі позиції наявні - це 100%, правда не всі пиляться на полицях, і їдуть зі складів, наприклад, для мене це краще ніж коли товар валяється на полиці і його вже 100500 раз заюзали!)
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Цитата:
Сообщение от Strihnin
Отменить связь
Куди дивиться начальство Технопростору. Чому зранку нема нового прайсу, чому він зявляється тільки в обід коли він вже непотрібен. Невже так важко прийти зранку на роботу обновити прайс і виложити на сайт. Ніби серйозна організація а за цим ніхто не слідкує.
Я Так розумію турбота про майбутнього клієнта в них відсутня.
А в магазині стільки консультантів а хочеш щось запитати так він (вона) не знає про товар і 50% його характеристики.
Я зовсім не задоволений обслуговуваням магазину!!!!
В Діавест сходити можна там багато і гарно розкажуть, і лапші на вушка навішають якої хоч
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Цитата:
Сообщение от Strihnin
Отменить связь
Куди дивиться начальство Технопростору. Чому зранку нема нового прайсу, чому він зявляється тільки в обід коли він вже непотрібен. Невже так важко прийти зранку на роботу обновити прайс і виложити на сайт. Ніби серйозна організація а за цим ніхто не слідкує.
Я Так розумію турбота про майбутнього клієнта в них відсутня.
А в магазині стільки консультантів а хочеш щось запитати так він (вона) не знає про товар і 50% його характеристики.
Я зовсім не задоволений обслуговуваням магазину!!!!
у кого то очередная жопа-боль :)))))))))))))))0
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
хм... Про консультантів в Технопросторі у мене враження були дуже навіть гарні!)) Запитував про монітори, які є і які можуть доставити... Розказали нормальну інформацію, конкретно по моделях і по характеристиках... Так що щодо обслуговування - Технопростір поки що не пасе задніх!))
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Тема відстій!
Порожні балачки з приводу відсутності настрою у автора теми під перебування в магазині.
Закрийте цей "паражняк"!
:Off Topic:
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Тема отстой, в топку!
Продавец трактора не должен знать принцип работы двигателя, а тем более порядок использования навесного оборудования. Рабочие по сборке материнских плат в Китае, не обязательно умеют пользоватся ПК. Если менеджер по продажам будет знать больше чем предусмотрено согласно штатного расписания - это уже не менеджер.
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Цитата:
Сообщение от Strihnin
Отменить связь
Чому зранку нема нового прайсу, чому він зявляється тільки в обід
Дякую за зауваження, ми знаємо про цю проблему і до кінця літа буде повноцінний каталог товарів на сайті з наявністю у реальному часі.
Затримка у формуванні прайсу відбувається через обробку ринкових цін і оновлення роздрібної ціни.
Цитата:
Сообщение от Strihnin
Отменить связь
не знає про товар і 50% його характеристики.
Якщо у Вас є можливість детальніше обговорити що саме Вам не сподобалося, я буду дуже вдячний. Напишіть, будь ласка, мені контакти, як я можу з Вами звязатися, в приватні повідомлення.
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
2allex "Продавец трактора не должен знать принцип работы двигателя" - сходи на автобазар, запитай в любого, він тобі про машину розкаже все. Де ти бачив штатний розклад менеджера? а особливо в якому розписано що він має знати (взагалі, це описується в посадовій інструкції). Менеджер по продажі не повинен знатик конденсатори якої фірми використовуються в тій чи іншій материнській платі, але її архітектуру знати має, він має орієнтуватись в чіпсетах, платформах, і т.д. Саме він має розповідати клієнту, яка "материнка" бюджетна, офісна, ігрова, для домашнього ПК і т.д. А за асортимент я вже і мовчу. Саме асортимент, а не кількість на прилавку чи на складі чи у прайсі.
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
John.USA, базар и менеджер магазина - большая разница. Возьмите в магазине среднего покупателя-пользователя, что он в этом понимает, даже если перечислить все характеристики - будет молча кивать головой (а больше ему и ничего не остается делать). Если за покупкой пришел специалист - он и так знает этот товар без пояснений менеджера, и какая и по какой цене плата и т.д. Кого интересует чипсет и платформа - так на ценнике и так все доходчиво расписано. Ну а если покупатель этого не понимает - остальное ему рассказывать бесполезно, можно для приличия прочитать расширенные характеристики глядя на плату, применяя ораторское искусство и не привлекая внимание остальных покупателей - в большинстве случаев срабатывает на "отлично". :)
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
2allex - ти не туди поліз - мова йде про менеджера, а не про покупця, та й ти визначись - тобі потрібен фахівець з продажу, чи "спец по лохам"? мова про те що менеджер з продажу має орієнтуватись в тому що продає, а не парити "по ценнику". ніхто не просить його читати лекції, його основна задача допомогти розібратись в тому що потрібно покупцю, а не в тому, що потрібно "впарити" власнику
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
в тому то й фішка, що продвинутий менеджер зможе продати "спецу" щось з аналогічного що є в наявності, а ну тупо розвести руками і сказати - "німа такого"
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
John.USA, разговор о том, что участники нашего форума, в большинстве своем, редко задают вопросы в таких магазинах, а если и задают - то только по прайсам (когда были изменения по той или иной позиции) или по срокам поставки товара. Вполне возможно, что и ошибаюсь в столь завышенной оценке форумчан, но те, кого знаю, вряд-ли будет по "пустякам" задавать вопросы менеджеру, заведомо изучив товар от "а" до "я".
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
2Allex "разговор о том, что участники нашего форума, в большинстве своем" таряться на оптовому складі Технопростора,а не в магазині
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
2allex - мистецтво продажу - це мистецтво, і знанням цінників тут не обійдешся. мова не про технопростір,а взагалі. можна закривати бесіду, бо ти так і не зрозумів, яким має бути менеджер з продажу.
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
John.USA, вот и пришли к общему знаменателю, что начинающим необходимо учить матчасть, а затем посещать магазины. А каким должен быть менеджер - решает только начальник.
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
не зовсім так, для цього і є менеджер по продажу. Саме його справа продати те що потрібно покупцю, на що він розраховує по його можливостям.
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Давно чекав подібної теми. Хочу додати своїх 5 копійок. В технопросторі працюють якісь вилупки. Було декількак казусів. То товару небуло(що в прайсі був в наявності), то ціни не сходилися (добре що на касі виправили), а то і гарантія обрізана на товар (виправдуються що партія така попалась). Але найбільше здивувало те, що більшість консультантів працюють на результат, а не на імідж. Здається правило "покупець завжди правий" не для цього магазину писане.
Не знаю який там аналітик контролює товар на полицях, але бувають повні провали з асортиментом, але це скоріше проблеми керівництва.
І ось після чергового фейлу консультанта зовсім не хочеться такого сервісу. До рівня Brain'a з такими темпами років ще 10 рости...
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
forusers, чому не писане? я без проблем поміняв бракований GPS-навігатор.
Але завжди є "Галя балована" (см. анекдот), якій все недогода!)
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Прихожу в магазин на касу, кажу дайте мишу таку-то. Шукають. Кажуть нема о_О. Я кажу в прайсі є, а у Вас нема? Розводять руками. Я вже злий... Дивлюсь на стенд, бачу ту саму мишу що мені потрібна о_О!!! Ціна інша! Пробивають по штрих-коду - та сама яку просив!!! Галя жжот:Pardon:
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Цитата:
Сообщение от allex
Отменить связь
Продавец трактора не должен знать принцип работы двигателя, а тем более порядок использования навесного оборудования.
Он обязан разбираться в том, что он продает, если продажа тракторов - его бизнес, то, чем он зарабатывает деньги.
Цитата:
Сообщение от allex
Отменить связь
Если менеджер по продажам будет знать больше чем предусмотрено согласно штатного расписания - это уже не менеджер.
Согласен. И менеджером-профессионалом он уже вряд ли станет. Обычный середняк.
Цитата:
Давно чекав подібної теми. Хочу додати своїх 5 копійок. В технопросторі працюють якісь вилупки. Було декількак казусів. То товару небуло(що в прайсі був в наявності), то ціни не сходилися (добре що на касі виправили), а то і гарантія обрізана на товар (виправдуються що партія така попалась). Але найбільше здивувало те, що більшість консультантів працюють на результат, а не на імідж. Здається правило "покупець завжди правий" не для цього магазину писане.
Не знаю який там аналітик контролює товар на полицях, але бувають повні провали з асортиментом, але це скоріше проблеми керівництва.
І ось після чергового фейлу консультанта зовсім не хочеться такого сервісу. До рівня Brain'a з такими темпами років ще 10 рости...
У Вас баттхерт ? Изобидели ?
Поверьте, с другой стороны баррикад про покупателей расскажут не меньше.
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
allex, не "ведіться", це провокація))
таким чином John.USA апає цю "тему".
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Цитата:
Сообщение от forusers
Отменить связь
Давно чекав подібної теми.
Тема для відгуків давно існує Отменить связь
Цитата:
Сообщение от forusers
Отменить связь
То товару небуло(що в прайсі був в наявності)
Звичайно, якщо Ви його в резерв не поставили, перед тим як забирати. Товар можуть продати будь-якої миті.
Цитата:
Сообщение от forusers
Отменить связь
то ціни не сходилися
У прайсі ціна не є актуальною.
Цитата:
Сообщение от forusers
Отменить связь
гарантія обрізана на товар
Гарантію на товар ніхто не обрізає - вона не залежить від того скільки часу товар знаходить на складі.
Цитата:
Сообщение от forusers
Отменить связь
бувають повні провали з асортиментом
Кількість товару на вітрині різко падає після вихідних коли дуже високий попит, а новий товар не приходить.
Цитата:
Сообщение от forusers
Отменить связь
До рівня Brain'a з такими темпами років ще 10 рости...
Ви, мабуть, з Брейна :)
Проблеми повязані з прайсом до кінця літа зникнуть - буде інтернет магазин.
-
Re: Чим займається народ в Технопросторі!!!!
Цитата:
Сообщение от forusers
Отменить связь
Прихожу в магазин на касу, кажу дайте мишу таку-то. Шукають. Кажуть нема о_О. Я кажу в прайсі є, а у Вас нема? Розводять руками. Я вже злий... Дивлюсь на стенд, бачу ту саму мишу що мені потрібна о_О!!! Ціна інша! Пробивають по штрих-коду - та сама яку просив!!! Галя жжот:Pardon:
Я буду дуже вдячний, якщо Ви мені допоможете вияснити цю ситуацію детальніше. Напишіть мені у приватні повідомлення свій номер телефону. Дякую