Страница 1 из 2 12 ПоследняяПоследняя
Показано с 1 по 10 из 13

Тема: Відгуки Технопростір в Нетішині

  1. #1
    Administrator Аватар для Сергій Козак
    Регистрация
    14.05.2006
    Адрес
    Киев
    Сообщений
    1,435
    Сказал(а) спасибо
    466
    Благодарили 154 раз в 96
    Вес репутации
    23

    По умолчанию Відгуки Технопростір в Нетішині

    Пишемо відгуки про роботу магазину в м. Нетішин.
    [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]

  2. #2
    Новичок
    Регистрация
    06.01.2014
    Адрес
    Нетишин
    Сообщений
    4
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 5 раз
    Вес репутации
    5

    По умолчанию Re: Відгуки Технопростір в Нетішині

    Дуже не задоволена роботою магазину Технопростір у м.Нетішин.
    Придбала там мобільний телефон. Через місяць принесла на гарантійний ремонт. Через 5 днів подзвонили, вони як би його протестували і 5 днів він працює нормально, хоча ми не домовлялись про те, що телефон хтось буде тестувати, його мали відправити відразу ж у сервісний центр. Отримала телефон майже через 4 неділі (25 днів), хоча обіцяли зробити за дві, згідно закону. Інформації по ремонту мені не надали. На запитання - що ремонтували?, в чому була проблема?, мені відповіли, що самі не знають.
    Наступного дня я принесла телефон назад у магазин, так як проблема залишилась таж сама. На прохання замінити на новий мені відповіли, що все вирішує сервісний центр, пишіть заяву! Я написала заяву з проханням замінити на новий, а телефон відпралили знову у сервісний центр. Так як, це все відбувалось за тиждень до Нового року, коли буде виконано ремонт невідомо!Через три дні я знову звернулась у магазин Технопростір з проханням надати мені акт по попередньому ремонту, мені відповіли, що відправлять прохання в сервісний центр, і як тільки буде акт, мені зателефонують. Сьогонні прийшла в магазин, так як пройшло дві неділі від моменту здачі телефону на гарантійний ремонт. Телефон не відремонтовано, він до цих пір на діагностиці!,акту немає! У сервісного центру вихідні!!! Замінити телефон на новий у магазині відмовляються. Після Різдва будуть наполегливо просити, щоб сервісний центр надав акт по попередньому ремонту. Чому відразу так не зробити? Чому я маю по три рази звертатись, щоб вони почали рухатись? І хто несе відповідальність,за те що мій телефон (за який я плачу кредит!) півтора місяці знаходиться на ремоті???!!!

  3. #3
    Продвинутый
    Регистрация
    25.02.2010
    Адрес
    Проскуров
    Сообщений
    189
    Сказал(а) спасибо
    3
    Благодарили 10 раз в 7
    Вес репутации
    9

    По умолчанию Re: Відгуки Технопростір в Нетішині

    А шо за телефон, модель, какой глюк. Народ хочет знать что не покупать.

  4. #4
    Gold user Аватар для Wolpix
    Регистрация
    07.02.2011
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,989
    Сказал(а) спасибо
    233
    Благодарили 136 раз в 119
    Вес репутации
    20

    По умолчанию Re: Відгуки Технопростір в Нетішині

    Цитата Сообщение от Nata-li Посмотреть сообщение
    ми не домовлялись про те, що телефон хтось буде тестувати
    Тобто, по-вашому, несправний пристрій мають одразу ж кудись відправляти? Можливо, одразу в Китай, де його зробили? А якщо там проблема програмного характеру, чи така, що її можна швидко усунути? То без перевірки одразу везти?

    Цитата Сообщение от Nata-li Посмотреть сообщение
    Отримала телефон майже через 4 неділі
    Це як? Вам сказали, що він робочий через 5 днів, а віддали через 25?

    Цитата Сообщение от Nata-li Посмотреть сообщение
    Інформації по ремонту мені не надали.
    Чесно кажучи, не знаю, чи повинні. Працює і зроблено безкоштовно - от і добре.

    Цитата Сообщение от Nata-li Посмотреть сообщение
    Так як, це все відбувалось за тиждень до Нового року, коли буде виконано ремонт невідомо!
    Ну от, ви ж самі розумієте причину затримки. Чи сервісники не люди і їм не можна святкувати?

    Цитата Сообщение от Nata-li Посмотреть сообщение
    за який я плачу кредит!
    Гхм, хто ж винен...? Чи "кредитникам" все мають робити моментально?

    Не зі зла. Просто намагайтесь дивитись на ситуацію не тільки зі своєї вузької точки зору.

  5. Пользователь сказал cпасибо:

    benutzer (07.01.2014)

  6. #5
    Бывалый Аватар для Sanja
    Регистрация
    13.08.2008
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    2,746
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 306 раз в 224
    Вес репутации
    30

    По умолчанию Re: Відгуки Технопростір в Нетішині

    Мене в тому році нелегка підштовхнула придбати планшет Wexler(не на ТП), який через тиждень перестав вмикатись(на початку січня), його мучили довго й нудно, менеджери писали листи і скарги в представництво того векслера і аж в травні нам повернули гроші як ніби зробивши велику послугу. Оскільки купував як оптовий клієнт, достатньо документів по покупці не було і прискорити процес адміністративними методами було ніяк. Роздрібним клієнтам набагато простіше - маєте чек і гарантійку з печаткою продавця, в разі прирікань - одразу ж в спілку захисту споживачів і ніяких розмов. Хто продав - той і відповідатиме особисто і перекладання головного болю на якийсь абстрактний сервіс не пройде.

  7. #6
    Продвинутый
    Регистрация
    25.02.2010
    Адрес
    Проскуров
    Сообщений
    189
    Сказал(а) спасибо
    3
    Благодарили 10 раз в 7
    Вес репутации
    9

    По умолчанию Re: Відгуки Технопростір в Нетішині

    Работа официальных СЦ отдельный разговор. Если это не раскрученный бренд то в обусловленные сроки никак не вписываются. Мне экран на Gsmart по гарантии меняли гдето 40 дней. Тоже за неделю обещали. А по факту пока заехали в Украину пока в Хмельницкий. Как раз в тот день починили когда у меня терпение пропало. (Все выше сказанное не касается ТП)

  8. #7
    Бывалый Аватар для John.USA
    Регистрация
    28.12.2009
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,009
    Сказал(а) спасибо
    36
    Благодарили 111 раз в 86
    Вес репутации
    16

    По умолчанию Re: Відгуки Технопростір в Нетішині

    Тобто, по-вашому, несправний пристрій мають одразу ж кудись відправляти?
    Так, його повинні відправити в сервісний центр. Магазин не займається ремонтом, а ні прошивкою. Якщо роботи по ремонту були виконі, хоч і безкоштовні (хоча які вони безкоштовні - людина за телефон гроші платила) - має бути акт по виконану роботу.

  9. #8
    Новичок
    Регистрация
    06.01.2014
    Адрес
    Нетишин
    Сообщений
    4
    Сказал(а) спасибо
    0
    Благодарили 5 раз
    Вес репутации
    5

    По умолчанию Re: Відгуки Технопростір в Нетішині

    телефон Gigabyte GSmart. В магазині продавці завірили, що дуже хороший телефон, на гарантійний ремонт їх не приносять. А пізніше ми дізнались, що їх найчастіше приносять на ремонт і запасних деталей до нього не має.
    Він у мене вимикається в режимі очікування, тобто просто лежить, а через деякий час просто вимикається, включить його не можливо, приходиться виймати батарею, щоб він знову включився. Ця проблема з'явилась на третій неділі.

  10. #9
    Продвинутый
    Регистрация
    25.02.2010
    Адрес
    Проскуров
    Сообщений
    189
    Сказал(а) спасибо
    3
    Благодарили 10 раз в 7
    Вес репутации
    9

    По умолчанию Re: Відгуки Технопростір в Нетішині

    Ну после замены экрана GSmart220S пашет без нареканий учитывая его цену - нормально, долговечности не жду по цене на февраль прошлого года он был вторым по дешевости после престиго. Купил потому что доверял и доверяю материнским платам этого производителя. Думаю что главной проблемой была все таки влажность прошлого лета, не надо было его в наружном кармане носить. В вашем варианте наверно все таки надо додавить производителя и все грамотно обставить документально.

  11. #10
    Бывалый Аватар для John.USA
    Регистрация
    28.12.2009
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    1,009
    Сказал(а) спасибо
    36
    Благодарили 111 раз в 86
    Вес репутации
    16

    По умолчанию Re: Відгуки Технопростір в Нетішині

    В магазині продавці завірили, що дуже хороший телефон
    а что ты от них ждал? у них все товары хорошие, но есть ещё лучше по поводу "чего ты ожидал за такие деньги" - разве не ясно - работоспособность.

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Похожие темы

  1. Ответов: 184
    Последнее сообщение: 23.03.2018, 00:17
  2. Ответов: 45
    Последнее сообщение: 13.06.2016, 22:04
  3. Відгуки Технопростір в Славуті
    от Сергій Козак в разделе Технопростір
    Ответов: 1
    Последнее сообщение: 13.04.2012, 13:54
  4. Підтримай Технопростір
    от Сергій Козак в разделе Технопростір
    Ответов: 21
    Последнее сообщение: 01.11.2011, 10:45
  5. ТЕХНОПРОСТІР в vkontakte.ru
    от Аліна Франчук в разделе Технопростір
    Ответов: 3
    Последнее сообщение: 11.03.2011, 14:35

Метки этой темы

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •