Сначала необходимо обратится в магазин, где была приобретена плата, думаю там предоставят больше информации по этому вопросу. Если ответ вас не удовлетворит, то в ссылке на сайт есть электронная почта и номер телефона (как вариант), тем более у нас Микросистема - официальный сервисный центрЯкщо виявилось, що вами придбаний виріб несправний або містить апаратний дефект, і що може знадобитись заміна його частин, необхідно звернутись в сервіс-центр, додавши до виробу:
1. гарантійний талон;
2. повну упаковку та повну комплектацію;
3. чек, або рахунок, що підтверджує придбання.
Адреси та телефони сервісних центрів, до яких ви можете звернутись, можна знайти у табличці* нижче:[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.])