Продувка не всегда помогает,нужно снять все охлаждение полностью,бывает между вентелятором и радиатором скапливается такой "коврик" из пыли,его ты не выдуеш пылесосом.
Продувка не всегда помогает,нужно снять все охлаждение полностью,бывает между вентелятором и радиатором скапливается такой "коврик" из пыли,его ты не выдуеш пылесосом.
все охолодження не завжди потрібно знімати в ноутах....
Достатньо вийняти кулер, і не чіпати теплову трубку: як правило, вона накриває мост, який розташований нижче рівні ЦП, і різницю по висоті нівелює теплова прокладка (?), яку легко пошкодити і важко знайти (різні товщини), та й ціна її не подібна ціні термопасти.
І по тепловій трубці: не думаю, що вона механічно пошкодженна і рідина, яка є всередині під заниженим тиском (для пониження рівня точки кипіння) витекла або тиск піднявся. Єдине що -це корозія або брак виготовлення міг призвести до розгермитизації ТТ.
І як варіант (хоча й не точний) візьміть тестер і поміряйте температуру виносним датчиком, або ж пірометром, крайній випадок - цифровий мед.термометр.
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)