Отчасти лажовый, но без вые.. обычному пользователю нормас, работает гуд, гарантия есть что еще надо. Зачем человеку все эти свистоперделки если он не знает что с ним делать и не будет там ковыряться. 95% людей на бренды плевали, какая разница что выводит картинку на мон Асус или Павер, красиво и дешево вот что главное и что бы 4 ядра и 4 гига
Я в целом что витрина не шмурдовая и есть выбор, к тому.
"Если вы знаете жизнь, дайте мне свой адрес"
Ви десь бачили консультантів, які б розповідали про те, як можна розігнати відяшку, ОЗП...? Хто в тверезому стані буде це робити? Йому ж потім відсилати все продане по гарантії, бо його або неправильно розженуть, або через розгони вилетить якраз під кінець гарантійного терміну. А довести, що щось розганялось нереально.
Якісь у вас утопічні вимоги до консультантів. Їх задача - продати нужденним те, що вони просять. Захотіли ігровий комп за 5К - отримуйте те, на що розраховуєте. І як би ти людині не пояснював, що краще взяти дорогий БЖ, та і все інше в цьому ПК буде лажовим, якщо в клієнта немає більше грошей, то треба підбирати комплектовку під бажану суму.
theShark (16.12.2011)
приєднаюсь до теми розумних консультантів
недавно знайома носила комп в ЧІП
конфіг такий -
Проц AMD Athlon 6000+X2 Socket Am2
Память 3Гб ddr2 800mhz aeneon
відео geforce XpertVision 8800GTS 320mb 320bit
проблеми з відеокартою,по екрану пішли полоси,так їй в ЧІП - і сказали,що цей комп*ютер сильно устарів,і він на грані смерті
цитую - "та тут уже все сносилось,ремонтироваль нету смысла"
мене ці слова просто вразили
ставив іншу відео,комп працює стабільно і без якихось збоїв
просто банальна проблема в відеокарті,яку я вже відніс в ремонт і все
вот і наживаються *знавці* на простих людях,які не розуміються в цьому
реальний приклад
автор,вибачаюсь за оффтоп))
Артем,
В любой структуре надо периодически делать чистку кадров, т.к со временем именно в таких хлебных местах они начинають строить из себя сильно важные личности. Поразгонять бы большую половину оттуда, понабирать новых и будет вам принципиально новый сервис, который будет держаться за свои места и демонстрировать максимальную самоотдачу.
повністю з Вами згоден))
ще один був в мене казус з ЧІП*ом,купив друг мікрофон в ЧІП*і за 43грн,який ми побачили в ТЕХНОПРОСТОРІ через 1 день за 25 грн =))
отака цінова політика в наших магазинах,після цього фактору,всі речі купую тільки в технопросторі,і повністю довіряю цьому магазину,але іноді розчаровує те,що коли скачую прайс,виберу там товар (для прикладу блок живлення) приходжу в магазин а в магазині цього товару немає,тобто прайс не завжди виручає,краще йти і уточняти в них
Последний раз редактировалось Артем; 16.12.2011 в 21:44.
Только что лазил по сайтам компьютерных магазинов Хмельницкого в надежде найти эти злосчастные Тайфуны. Нда. Прайс Технопростора — это просто Джоконда по сравнению с Квадратом Малевича. Я не знаю, кто им делает прайсы и сайты, но явно надо позаботиться о том что бы это не размножалось.
Убедился, что кроме Технопростора и ЧИПа идти больше некуда.
Торренты спасают нас от шлака киноиндустрии...
Core i7-2600K@4500Ghz, ASUS P8Z68-V Pro, 2xHynix 9-10-9-24 1333Mhz@1866Mhz, Geforce GTX280.
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)