Куча разнокалиберных маршруток внутри которых на стенке бумажка "Вас обслуговує КП "Електротранс"
для уменьшения налогов. видел не раз как тролейбусы пропускали автобусы 21 маршрута - на лицо явно сговор, а Вы говорите почему Электротранс не можетЯ вот еще чего не понимаю. Вот эти все так называемые "перевозчики", насколько я понимаю, не имеют (или почти не имеют) своих машин, а заключают договора с владельцами/водителями, которым разрешают бомбить на своих маршрутах, и снимают с них дань. Почему то же самое не может делать коммунальное предприятие "Электротранс", но официально и с реальным учетом денег? Нафига эти паразиты-прокладки? И деньги бы шли на развитие коммунального транспорта.
Куча разнокалиберных маршруток внутри которых на стенке бумажка "Вас обслуговує КП "Електротранс"
Рыдаю! Бедняги.... всё для людей, в убыток себе
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]ЗАТ “Хмельницьке таксі”. Підприємство обслуговує 8 маршрутів і жоден з них, як свідчать документи, не приносить прибуток. Навіть “популярні” маршрути №29 і №49 виходять за межі діючого тарифу 3,5 грн: на 29-ому собівартість перевезення пасажира становить 4,69 грн; 49-ому — 4,87 грн.
ФОП Олександр Мішин. Перевізник працює з великогабаритними автобусами на маршрутах №21 і №22. Обидва є збитковими при тарифі 3 грн. Так, у 21-ому собівартість перевезення пасажира виходить 5,43 грн, у 22-ому — 6,07 грн.
Якщо я мав би таку фірму, яка щодня йшла б тільки в мінус, то через кілька днів призупинив би її діяльність, зробив якусь реорганізацію. А як і після того ще тиждень-два все йшло б у мінус, закрив би нафіг. А тут працюють, роками. Ай, які молодці, все для людей.ЗАТ “Хмельницьке таксі”. Підприємство обслуговує 8 маршрутів і жоден з них, як свідчать документи, не приносить прибуток. Навіть “популярні” маршрути №29 і №49 виходять за межі діючого тарифу 3,5 грн: на 29-ому собівартість перевезення пасажира становить 4,69 грн; 49-ому — 4,87 грн.
ФОП Олександр Мішин. Перевізник працює з великогабаритними автобусами на маршрутах №21 і №22. Обидва є збитковими при тарифі 3 грн. Так, у 21-ому собівартість перевезення пасажира виходить 5,43 грн, у 22-ому — 6,07 грн.
Щось з вчорашнього дня почали щімити маршрутчиків. Подробиць поки не знаю, але бачив, як майже десяток поліцаїв зупиняв їх біля Ощадбанку, та і один по телефону напарнику коротко казав, щоб той і світло не забував вмикати, і всі документи брав, бо почались перевірки.
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Всё, проголосовали: с 1 марта троллейбус- 2,5 грн, автобус и маршутка - 4.
Проїзд з 1 березня у Хмельницькому не дорожчає! Є ухвала суду
[Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.]
Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)