Показано с 11 по 12 из 12

Тема: Як вірно подавати оголошення?

Древовидный режим

  1. #1
    Продвинутый Аватар для boomfox
    Регистрация
    30.12.2010
    Адрес
    Хмельницкий
    Сообщений
    133
    Сказал(а) спасибо
    21
    Благодарили 9 раз в 5
    Вес репутации
    14

    По умолчанию Як вірно подавати оголошення?

    Давайте роздивимось, як вірно писати [Только для зарегистрированных пользователей. Зарегистрироваться.], куди його розташовувати і таке інше.

    Дошка оголошень – це сайт, на якому ви можете вільно розміщувати свої оголошення, в звичайному житті, це можна порівняти з простою газетою. В основному, такі дошки, безкоштовні і тематично організовані. Але, якщо ви розміщуєте в газеті, наприклад в Хмельницькій, то її будуть читати тільки Хмельничани, зазвичай так. А якщо ви бажаєте розмістити оголошення на нашому сайті, то потрібно зазначити в заголовку яке місто вас цікавить, наприклад, оголошення Хмельницький.

    Давайте тепер роздивимось, як вірно створювати оголошення.

    План дій:
    1. Потрібно визначитись з ціллю оголошення, наприклад: то саме оголошення Хмельницький, продам комп’ютер і таке інше.
    2. Створити текс оголошення.
    3. Розмістити.

    Тепер роздивимось кожний пункт.
    1. Ціль вашого оголошення.
    Головна ціль, кожної рекламної акції, це змусити читачів зробити потрібну дію.

    Це може бути:
    Перехід на ваш сайт,
    Запрошення партнерів,
    Прийом на роботу,
    Щоб люди попросили доповнення інформації по електронній почті,
    Продаж, або купівля продукції,
    Та інше.

    2. Як писати оголошення?

    Чим коротше буде оголошення, тим більша вірогідність того, що його прочитають, зацікавляться ним, та зроблять потрібні дії. Тему любого оголошення комерційного характеру, потрібно втиснути в 100-120 символів.

    Як читає оголошення Хмельницький читач? Це також стосується читачів і з інших міст.
    На сьогоднішній день, ми постійно кудись торопимось, ми хочемо чим швидше взнати про всі можливості і пропозиції, які нас цікавлять. Тоді, як зробити, щоб людина яка спішить, уважно прочитала ваше оголошення?
    З однієї сторони, чим конкретніше ви опишете пропозицію, тим більш підготовлений прийде до вас клієнт. А з іншої сторони, чим більшим буде текст, тим більша вірогідність, що клієнт його не прочитає, і ви його втратите.
    Ось прості рекомендації, по яким потрібно створювати оголошення, щоб його було швидко, легко і зрозуміло читати.

    Коротке оголошення.
    Якщо сторінка має великий текст, то клієнт не буде тратити свій час, щоб його весь прочитати.

    Саме головне в оголошенні.
    Клієнт, бачить потрібну йому інформацію по першим словам оголошення, або по його заголовку. Іншими словами, якщо клієнт не знайде потрібної йому інформації по першим словам, то він переключається на інше оголошення.

    Заголовок.
    Заголовок повинен бути інформаційним, ефективним і правдивим. Не потрібно вписувати в заголовок по два, або по три, заклики. Потрібно вибрати самий підходящий, а інші використати в наступних оголошеннях.

    Заголовок повинен зацікавити клієнта з першого погляду на нього, і змусити його прочитати все оголошення, хоч це і не проста задача. Підзаголовок, також відіграє велику роль в ефективності оголошення, особливо, якщо мова іде про великий обсяг інформації.

    В самому тексті, як і в заголовку, потрібно використовувати слова ви, та вам. Тому що, клієнту подобається відчувати, що в тексті говорять тільки з ним. Ви би, наприклад, перейшли по такому заголовку, «Ми тебе купимо!»? Я би перейшов, просто навіть поцікавитись, що це вони там куплять. А це і є, рекламний хід.

    Закінчення.
    Дуже важливо, заставити клієнта виконати потрібні вам дії, після того, як він прочитає оголошення. Навіть, якщо читач уже вірить в те, що ваш, наприклад, товар, як раз потрібний йому, він все одно ніколи одразу не піде його купувати, тому що ви не закликали його це робити. Потрібно заставити його це зробити негайно. Потрібно дати йому поштовх до дій.
    Залишилось два дні!
    Кількість невелика!
    Зробіть це зараз, і ви отримаєте … !
    Якщо ви станете першим з десяти хто купить, то буде вам щастя!
    Запам’ятайте, клієнту не важливо що ви маєте, йому важливо, що він отримає.
    Последний раз редактировалось boomfox; 02.01.2011 в 19:46.

Информация о теме

Пользователи, просматривающие эту тему

Эту тему просматривают: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1)

Похожие темы

  1. хмельницький національний університет
    от boomfox в разделе Обучение
    Ответов: 22
    Последнее сообщение: 31.12.2010, 14:15

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •